Wybierz typ samochodu marki CADDY III Nadwozie Wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB,
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Części samochodowe do VW Caddy III Nadwozie wielkoprzestrzenne trzeciej generacji
Volkswagen Caddy III do kombivan klasy kompaktowej produkowany od 2003 roku. Pojazd dostępny był w wielu wersjach nadwoziowych. Jednym z głównych typów było nadwozie wielkoprzestrzenne, które oznaczane jest symbolami 2KB, 2KJ i 2CB. Wiele części Volkswagena Caddy III bazuje na innych samochodach niemieckiego producenta, a mianowicie na Golfie V i Touranie I. Niemiecki kombivan łączy funkcjonalność samochodu dostawczego z zaletami auta osobowego. Na uwagę zasługuje przede ...
Szukaj części do Vw CADDY III Nadwozie Wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB,
Uszczelniacze wału korbowego - simering
Uszczelniacze wału korbowego silnika wykorzystywane są w każdym silniku samochodowym. Mają one postać metalowych, pustych w środku okręgów i są produkowane zazwyczaj z metalu oraz kompozytów. Zdarzają się również uszczelniacze wału korbowego wykonane z gumy. Uszczelki tego typu są wystawione na działanie bardzo wysokich temperatur oraz bardzo wysokiego ciśnienia. Dlatego też dobrej jakości simering wału korbowego musi charakteryzować ...