Wybierz model samochodu marki Skoda
- CITIGO (NF1) (2012.11-2019.08)
- FABIA I (6Y2) (2003.06-2008.03)
- FABIA I Combi (6Y5) (2006.04-2007.12)
- FABIA I Praktik (6Y5) (2005.10-2007.12)
- FABIA I sedan (6Y3) (2006.04-2007.12)
- FABIA II (542) (2011.11-2014.12)
- FABIA II Combi (545) (2011.11-2014.12)
- FABIA III (NJ3) od 2018.02
- FABIA III Kombi (NJ5) od 2015.05
- FELICIA I (6U1) (1995.10-1998.03)
- FELICIA I Kombi (6U5) (1995.10-1998.03)
- FELICIA I pick-up (6UF, 6U7) (1997.06-2002.04)
- FELICIA II (6U1) (1998.01-2001.06)
- FELICIA II Kombi (6U5) (1998.01-2001.06)
- KODIAQ (NS7, NV7, NS6) od 2021.06
- OCTAVIA I (1U2) (2005.10-2010.12)
- OCTAVIA I Combi (1U5) (2002.09-2004.09)
- OCTAVIA II (1Z3) (2010.03-2013.06)
- OCTAVIA II Combi (1Z5) (2011.05-2013.02)
- OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) od 2019.02
- OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) od 2019.02
- RAPID (NH3, NK3, NK6) od 2015.06
- RAPID Spaceback (NH1) (2013.08-2015.05)
- ROOMSTER (5J7) (2007.01-2015.05)
- ROOMSTER Praktik (5J) (2007.03-2015.05)
- SUPERB I (3U4) (2007.01-2008.03)
- SUPERB II (3T4) (2010.11-2015.05)
- SUPERB II Kombi (3T5) (2010.11-2015.05)
- SUPERB III (3V3) od 2020.07
- SUPERB III Kombi (3V5) od 2020.07
- YETI (5L) (2014.04-2017.12)
Auto części zamienne Optimal
Optimal AG to niemieckie przedsiębiorstwo założone w 1992 roku. Od momentu rozpoczęcia działalności Optimal produkuje głównie części zawieszenia jak amortyzatory czy wahacze oraz doskonałej jakości łożyska samochodowe. Oferta części Optimal obecna jest w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz Azji i przystosowana jest do samochodów europejskich, japońskich, koreańskich oraz amerykańskich.
Niedługo po ...
Zamienne części samochodowe do Skody
Samochody marki Skoda to obecnie bardzo dobre konstrukcje zarówno pod kątem mechanicznym, jak i stylistycznym. Jednak tylko wysokiej klasy komponenty i części samochodowe do Skody są w stanie zapewnić bezawaryjne działanie Twojego samochodu. Zapraszamy po tanie części online do naszego sklepu. Wszystkie oferowane ...
Pasek klinowy wielorowkowy to element wykorzystywany do napędzania osprzętu jednostki napędowej. Powoli zastępuje on na rynku stosowane zwłaszcza w starszych pojazdach proste paski klinowe. Pasek jest często błędnie uznawany za mało istotny element silnika. Jednak to on odgrywa kluczową rolę w pracy urządzeń pomocniczych silnika, a jakiekolwiek uszkodzenie np. ramienia napinacza paska wielorowkowego może być przyczyna wielu kosztownych ...