Wybierz model samochodu marki Fiat
- 500 (312_) od 2020.01
- 500 C (312_) od 2020.01
- 500L (351_, 352_) od 2017.04
- BRAVO II (198_) (2010.04-2014.12)
- CROMA (194_) od 2005.12
- DOBLO Autobus (263_) od 2011.10
- DOBLO Cargo (263_) od 2016.02
- DOBLO Nadwozie pełne/minivan (223_) od 2006.12
- DOBLO Platforma / podwozie (263_) od 2016.02
- DOBLO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (119_, 223_) (2005.11-2009.07)
- DUCATO Autobus (250_) od 2021.07
- DUCATO Platforma / podwozie (250_) od 2021.02
- DUCATO Skrzynia (250_) od 2020.12
- FIORINO Nadwozie pełne/minivan (225_) od 2015.03
- GRANDE PUNTO (199_) od 2010.09
- IDEA (350_) od 2009.03
- LINEA (323_, 110_) od 2009.09
- PANDA (169_) (2010.11-2013.08)
- PANDA (312_, 319_) od 2020.01
- PUNTO (188_) (2007.08-2012.03)
- PUNTO (199_) od 2018.05
- PUNTO EVO (199_) (2009.07-2012.02)
- QUBO (225_) od 2015.03
- SEDICI (189_) (2006.06-2011.10)
- STILO (192_) (2005.05-2006.11)
- STILO Multi Wagon (192_) (2005.03-2008.08)
- STRADA pick-up (178_) od 2010.10
Auto części zamienne Japko
Japko to włoska marka części zamiennych o zasięgu globalnym. Części samochodowe JAPKO pojawiły się na rynku już w 1989 roku. Przez ponad 30 lat działalności firma znacząco poszerzyła ofertę. Dzisiaj obejmuje ona 4 główne linie produktowe. Pierwsza z nich to linia mechaniczna. W tej kategorii, w katalogu auto części JAPKO, znaleźć można m.in. elementy układu napędowego, sprzęgła czy hamulce. Druga grupa to części zawieszenia JAPKO. Dystrybutor posiada w ofercie ...
Zamienne części samochodowe do Fiata
Oferta modeli Fiata jest bardzo bogata i zróżnicowana. Podobnie jest z naszą ofertą części do Fiata, w której znajdują się produkty posiadające niezbędne atesty oraz homologacje, potwierdzające ich wysoką jakość w zakresie bezpieczeństwa, niezawodności oraz ochrony środowiska naturalnego. Wszystkie auto części ...
Pasek klinowy wielorowkowy to element wykorzystywany do napędzania osprzętu jednostki napędowej. Powoli zastępuje on na rynku stosowane zwłaszcza w starszych pojazdach proste paski klinowe. Pasek jest często błędnie uznawany za mało istotny element silnika. Jednak to on odgrywa kluczową rolę w pracy urządzeń pomocniczych silnika, a jakiekolwiek uszkodzenie np. ramienia napinacza paska wielorowkowego może być przyczyna wielu kosztownych ...