Ramię napinacza paska wielorowkowego BTA - Opel ASTRA G nadwozie zamknięte / kombi (F70) 1.6 (F70)

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 3
Sortuj:
Widok:   
z 1

Ramię napinacza BTA E2X5338BTA

46,00 zł z VAT
Średnica zewnętrzna [mm]76 Szerokość [mm]22 Średnica wewnętrzna [mm]17 Średnica [mm]17 Jednostka: szt. Kod: E2X5338BTA Producent części: BTA

Napinacz paska klinowego wielorowkowego BTA E3W0038BTA

153,00 zł z VAT
Średnica zewnętrzna [mm]76 Szerokość [mm]22 Jednostka: szt. Kod: E3W0038BTA Producent części: BTA

Napinacz paska klinowego wielorowkowego BTA E2W0038BTA

Średnica zewnętrzna [mm]76 Szerokość [mm]22 Kod: E2W0038BTA Producent części: BTA

Auto części zamienne BTA

BTA to bardzo młoda firma, która rozpoczęła swoją działalność dopiero w 2012 roku. Jak na standardy rynku motoryzacyjnego, okres jej działania należy uznać za krótki. Mimo to w wielu kręgach części BTA zdobyły już uznanie. Aktualnie przedsiębiorstwo działa głównie na terenie Polski, skąd pochodzi. BTA to dystrybutor części zamiennych. Oferta producenta jest bardzo bogata i wciąż rozbudowywana. Dużą część asortymentu stanowią komponenty układu napędowego. ...

Szukaj cześci BTA

Części samochodowe do Opla Astra G II Classic

Opel Astra G (II) to druga generacja tego modelu, obecna na rynku samochodowym od 1998 roku. Auto produkowane było między innymi w Niemczech, Polsce (Astra II Classic), Rosji, Egipcie, a także we Włoszech, RPA i Brazylii.  Astra II początkowo dostępna była jedynie jako 3- lub 5-drzwiowy hatchback, lecz w 1999 roku na rynku pojawił się model w wersji kombi oraz sedan. Rok później Opel rozpoczął produkcję tego modelu w wersji coupĂ©, a następnie druga generacja Astry ...
Szukaj części do Opel ASTRA G Nadwozie Zamknięte / Kombi (F70)
Ramię napinacza paska klinowego wielorowkowego

Pasek klinowy wielorowkowy to element wykorzystywany do napędzania osprzętu jednostki napędowej. Powoli zastępuje on na rynku stosowane zwłaszcza w starszych pojazdach proste paski klinowe. Pasek jest często błędnie uznawany za mało istotny element silnika. Jednak to on odgrywa kluczową rolę w pracy urządzeń pomocniczych silnika, a jakiekolwiek uszkodzenie np. ramienia napinacza paska wielorowkowego może być przyczyna wielu kosztownych ...

Sprawdź Ramię napinacza paska wielorowkowego