Wybierz typ samochodu marki PASSAT B8 (3G2, CB2)
- 1.6 TDI 120KM
- 1.4 TSI 125KM
- 1.5 TSI 150KM
- 1.4 TSI 150KM
- 1.4 TSI 4motion 150KM
- 2.0 TDI 150KM
- 2.0 TDI 4motion 150KM
- 1.4 GTE Hybrid 156KM
- 1.8 TSI 180KM
- 2.0 TDI 184KM
- 2.0 TSI 190KM
- 2.0 TDI 190KM
- 2.0 TDI 4motion 190KM
- 2.0 TDI 200KM
- 2.0 TDI 4motion 200KM
- 2.0 TSI 220KM
- 2.0 TDI 4motion 240KM
- 2.0 TSI 4motion 272KM
- 2.0 TSI 4motion 280KM
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne FAI AutoParts
FAI AutoParts to czołowy brytyjski dystrybutor samochodowych części zamiennych. Ponad czterdziestoletnie doświadczenie na rynku motoryzacyjnym sprawiło, że firma stała się gigantem na rynku motoryzacyjnym, specjalizującym się w produkcji i dystrybucji części FAI AutoParts przeznaczonych do samochodów europejskich, japońskich, koreańskich i vanów. Swoje produkty dostarcza do ponad 50 krajów na świecie.
W ...
Części samochodowe do VW Passata B8 ósmej generacji
Aby jednostka napędowa mogła pracować w pełni wydajnie, układ sterowania zaworami musi działać precyzyjnie i bezawaryjnie. Kluczową rolę odgrywają w tym procesie popychacze zaworowe, które w zależności od rodzaju silnika posiadają mechaniczny lub hydrauliczny system regulowania luzów zaworowych. Jeżeli dojdzie do uszkodzenia popychaczy zaworowych, będzie to odczuwalne w jakości pracy jednostki napędowej.