Pompa podciśnieniowa HART - Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne Hart
Części samochodowe do VW Golf II
Samochód VW Golf to już ikona światowej motoryzacji. Auto z segmentu kompaktów, a więc niższej klasy średniej, to jeden z najlepiej sprzedających się modeli samochodów, szczególnie na Starym Kontynencie. Wciągu ośmiu lat produkcji Golfa II sprzedano ponad 6,3 mln egzemplarzy tego auta. Druga generacja tego modelu pojawiła się na rynku w 1983 roku. Projektem stylistycznym auta zajął się Herbert Schafer, wzorując się na kształtach z pierwszej generacji samochodu, których ...
Szukaj części do Vw GOLF II (19E, 1G1)
Powiązania:
Części HART,
Pompa podciśnieniowa,
Części Vw,
Części Vw GOLF II (19E, 1G1),
Pompa podciśnieniowa Vw,
Pompa podciśnieniowa Vw GOLF II (19E, 1G1),
Pompa podciśnieniowa HART,
Pompa podciśnieniowa Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V,
Pompa podciśnieniowa HART Vw,
Pompa podciśnieniowa HART Vw GOLF II (19E, 1G1)