Wybierz model samochodu marki Honda
- ACCORD III (CA) (1987.10-1989.12)
- ACCORD III Aerodeck (CA) (1986.01-1986.12)
- ACCORD IV (CB) (1990.09-1993.04)
- ACCORD IV Aerodeck (CB) (1993.03-1993.12)
- ACCORD V (CC, CD) (1993.04-1997.06)
- ACCORD V (CE, CF_, CD) (1996.04-1998.10)
- ACCORD V Aerodeck (CE) (1993.09-1998.02)
- ACCORD V coupe (CD) (1993.09-1998.02)
- ACCORD VI (CK, CG, CH, CF) (2001.01-2003.06)
- ACCORD VI Hatchback (CH, CL) (2000.11-2002.12)
- ACCORD VI coupe (CG) (1999.11-2002.10)
- ACCORD VII (CL, CN) (2004.01-2008.05)
- ACCORD VII Tourer (CM, CN) (2004.01-2008.05)
- CIVIC II Shuttle (EE) (1988.01-1995.02)
- CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) (1989.10-1991.09)
- CIVIC IV sedan (ED) (1989.10-1991.09)
- CIVIC V Hatchback (EG) (1991.10-1995.11)
- CIVIC V coupe (EJ) (1994.01-1996.03)
- CIVIC V sedan (EG, EH) (1992.01-1995.10)
- CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) (1998.04-2001.02)
- CIVIC VI Fastback (MA, MB) (1998.11-2001.02)
- CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) (1998.11-2001.03)
- CIVIC VI coupe (EJ, EM1) (1999.04-2000.12)
- CIVIC VI sedan (EJ, EK) (1995.11-1998.10)
- CIVIC VII Hatchback (EU, EP, EV) (2002.01-2005.09)
- CIVIC VII coupe (EM2) (2001.02-2005.12)
- CIVIC VII sedan (ES, ET) (2003.10-2005.09)
- CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) od 2008.10
- CONCERTO (HW, MA) (1989.08-1991.10)
- CONCERTO sedan (HWW) (1989.08-1995.05)
- CR-V I (RD) (1999.01-2002.02)
- CR-V II (RD_) (2005.02-2006.09)
- CR-V III (RE_) od 2009.09
- CRX II (ED, EE) (1990.01-1991.12)
- CRX III (EH, EG) (1992.03-1998.12)
- JAZZ II (GD_, GE3, GE2) (2006.12-2008.10)
- LEGEND I (HS, KA) (1987.02-1988.06)
- LEGEND I coupe (KA_) (1987.10-1990.12)
- LOGO (GA) (1999.03-2002.03)
- PRELUDE IV (BB_) (1993.02-1996.09)
- PRELUDE V (BB_) (1996.10-2000.10)
- SHUTTLE (RA) (1997.10-2004.06)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne Mapco
MAPCO Autotechnik GmbH istnieje na rynku motoryzacyjnym od 1977 roku. Firma założona we Francji obecnie posiada placówki również w Niemczech i Holandii, a produkowane części samochodowe MAPCO dystrybuuje do krajów na wszystkich kontynentach. Firma specjalizuje się przede wszystkim w produkcji komponentów do układów hamulcowych, kierowniczych i zawieszeń, stanowiących jedną z większych grup produktowych. Jednak w swojej ofercie MAPCO posiada też ...
Zamienne części samochodowe do Hondy
Wiele samochodów marki Honda opartych jest na zaawansowanej technologii oraz bardzo dobrej jakości auto części. Pozwala to ich właścicielom czuć się bezpiecznie oraz komfortowo za kółkiem. Aby zachować taki stan rzeczy, poziom serwisowania oraz jakości części do samochodów osobowych Honda musi być zawsze na ...
Korek spustowy oleju w samochodzie to prosta śruba posiadająca własne uszczelnienie, która umożliwia, kiedy jest to potrzebne, zlanie oleju z miski olejowej do pojemnika. Korki spustowe oleju wytwarzane są najczęściej z metalu lub tworzywa sztucznego. Z reguły jest to element dość trwały i wytrzymały, który ponadto nie podlega szczególnym przeciążeniom. Do awarii tego elementu dochodzi więc stosunkowo rzadko.