Wybierz model samochodu marki Suzuki
- GRAND VITARA II (JT, TE, TD) (2009.01-2015.02)
- IGNIS II (MH) od 2003.09
- SPLASH (EX) od 2010.09
- SWIFT III (MZ, EZ) (2008.09-2010.12)
- SWIFT IV (FZ, NZ) od 2012.01
- SX4 (EY, GY) (2010.11-2015.12)
- WAGON R+ liftback (MM) (2005.01-2008.12)
Artykuły powiązane
- Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
- Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?
- Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?
- Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć
- Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
- Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
- Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Auto części zamienne Exedy
Firma Exedy, wcześniej znana jako DAIKIN to jeden z największych na świecie producentów części automatycznych oraz manualnych skrzyń biegów wykorzystywanych na pierwszy montaż w czołowych markach samochodowych. Części firmy Exedy montowane są oprócz samochodów osobowych również w pojazdach użytkowych, ciężarówkach oraz autobusach. Firma Exedy została wielokrotnie wyróżniona nagrodami dostawcy roku między innymi przez koncern Hyundai, ...
Zamienne części samochodowe do Suzuki
Suzuki to kolejny przedstawiciel japońskich producentów motoryzacyjnych oferujący samochody o wysokiej jakości i niezawodności wykonania. Niestety, nawet tak dobre samochody nie ustrzegą się normalnej eksploatacji auto części. Aby zapewnić autu długą żywotność oraz niezawodność nawet w najtrudniejszych warunkach drogowych, ...
Koło zamachowe ma równie długą historię jak sama motoryzacja. Jednak na kartach rozwoju techniki pojawiło się ono dużo wcześniej. Już maszyny parowe współpracowały z kołem zamachowym jako elementem układu napędowego. Przez te wszystkie lata konstrukcja oraz funkcja koła zamachowego niewiele się zmieniła.
Koła ...