Wybierz typ samochodu marki 308 I (4A_, 4C_)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne Hitachi
HITACHI to wielki, japoński koncern, który zajmuje się produkcją oraz dystrybucją wielu różnych produktów na różnych polach, w tym części samochodowych. Większość z tych produktów przeznaczona jest do samochodów japońskich producentów. W ofercie HITACHI znajdziemy szeroki wybór czujników, przekaźników, osprzętu elektrycznego silnika, a także pompy paliwa i ich poszczególne elementy.
Klienci chwalą produkty japońskiej marki za doskonałą trwałość oraz ...
Szerzej o Peugeot 308
Samochód osobowy klasy kompaktowej, przynależący do segmentu C. To pierwszy samochód nowej generacji Peugeotów nazywanych według symbolu X08. Zaprezentowany w 2007 roku na wrześniowym salonie motoryzacyjnym we Frankfurcie.
Produkcja pierwszej generacji 308-ki przypada na lata 2007-2013. Projekt wpadł w ręce Stephana Peureuxa, który stylistyką postanowił nawiązać do poprzednika, modelu 307. Początkowo w ofercie francuskiej marki model 308 pojawił się w wersjach 3- i ...
Szukaj części do Peugeot 308 I (4A_, 4C_)