Wybierz model samochodu marki Lancia
- DELTA III (844_) (2011.07-2014.08)
- MUSA (350_) (2010.11-2012.09)
- PHEDRA (179_) (2008.03-2010.11)
- YPSILON (843_) (2010.11-2011.12)
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Które klocki hamulcowe najlepiej jest łączyć z nawiercanymi lub nacinanymi tarczami? Jakie połączenie uznaje się za niewskazane?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
Auto części zamienne FTE
FTE Automotive jest wiodącym, międzynarodowym producentem elementów układu hamulcowego oraz części sterowania sprzęgłem. Korzenie firmy sięgają roku 1943. W 1954 roku rozpoczęto produkcję i dystrybucję części do hamulców hydraulicznych. W 1970 roku firma po raz pierwszy wzięła udział w Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie. Niespełna pięć lat później rozpoczęto seryjną produkcję sprzęgieł. Wraz z rozwojem firmy uruchamiano nowe linie ...
Zamienne części samochodowe do Lancia
Lancia to historia światowej motoryzacji. Lancia to królowa sportów motorowych w latach 70. i 80. XX wieku. W końcu, Lancia to jeden z symboli włoskiej myśli technicznej oraz niebanalnej stylistyki, która zachwycała i zachwyca nadal miliony motomaniaków. Niestety, Lancia to obecnie jedynie marka lokalna, która funkcjonuje jeszcze wyłącznie na rynku ...
Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...