Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych TRISCAN - Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 4
Sortuj:
Widok:   
z 1

Pierścień czujnika ABS TRISCAN 8540 29404

30,00 zł z VAT
Średnica wewnętrzna [mm]63,9 Szerokość [mm]8,3 Ilość zębów obręczy ABS45 Średnica zewnętrzna [mm]73,7 z przodu, z tyłu Jednostka: szt. Kod: 854029404 Producent części: TRISCAN

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) TRISCAN 8180 29405

169,00 zł z VAT
Długość kabli1256 Głębokosć zabudowy [mm]39,8 Ilość biegunów2 z tyłu Jednostka: szt. Kod: 818029405 Producent części: TRISCAN

Zestaw akcesoriów klocków hamulcowych TRISCAN 8105 101565

Długość kabli1256 Głębokosć zabudowy [mm]39,8 Ilość biegunów2 z tyłu z przodu Kod: 8105101565 Producent części: TRISCAN

Zestaw styków TRISCAN 8115 29001

Długość [mm]255 Artykuł oraz informacja uzupełniającaZestaw osi z przodu Kod: 811529001 Producent części: TRISCAN

Auto części zamienne Triscan

Triscan jest duńskim dystrybutorem części samochodowych do pojazdów produkcji europejskiej i azjatyckiej. Produkty firmy sprzedawane są na ponad 35 rynkach europejskich, przy czym głównym odbiorcą są kraje skandynawskie. Asortyment firmy dzieli się na 25 grup produktowych, w skład których wchodzi ponad 55 000 różnych komponentów przeznaczonych do montażu w samochodach produkcji europejskiej i azjatyckiej, głównie japońskiej i ...

Szukaj cześci TRISCAN

Części samochodowe do Audi 100 C4 Sedan IV czwartej generacji

Audi 100 C4 sedan (4A2) to luksusowy samochód osobowy. Audi składało części 100 C4 sedan w latach 1990-1994. Wersja sedan należy do czwartej i ostatniej generacji serii 100, która zasłynęła ze swojej niezawodności, zaawansowanych technologicznie rozwiązań i eleganckiego designu. Bezpośrednim poprzednikiem modelu Audi 100 C4 sedan było Audi 100 C3, produkowane w latach 1982-1991. Następcą modelu 100 C4 sedan jest Audi A6, które zadebiutowało w 1994 roku, kontynuując ...
Szukaj części do Audi 100 C4 Sedan (4A2)
Pojedyncze części hamulców tarczowych

Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...

Sprawdź Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych