Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych QUINTON HAZELL - Vw GOLF IV (1J1) 1.9 TDI 4motion

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 3
Sortuj:
Widok:   
z 1

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) QUINTON HAZELL XABS238

132,00 zł z VAT
Długość kabli230 Ilość biegunów2 z tyłu Jednostka: szt. Kod: XABS238 Producent części: QUINTON HAZELL

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) QUINTON HAZELL XABS142

Długość kabli75 Szerokość [mm]50 Wysokość [mm]75 oś przednia, z lewej Kod: XABS142 Producent części: QUINTON HAZELL

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) QUINTON HAZELL XABS143

Długość kabli75 Szerokość [mm]50 Wysokość [mm]75 oś przednia, z prawej Kod: XABS143 Producent części: QUINTON HAZELL

Auto części zamienne Quinton Hazell

Nazwa firmy Quinton Hazell powstała od imienia i nazwiska założyciela. O działalności przedsiębiorstwa było już głośno w okresie międzywojennym, gdy dostarczano części Quinton Hazell, które wykorzystywano w osprzęcie wojennym. Następnie sir Quinton Hazell zdecydował się wyjechać do Stanów Zjednoczonych w celu dokładnej obserwacji precyzyjnie rozwijającej się tamtejszej branży motoryzacyjnej. Wrócił w roku 1946 i postanowił ukierunkować ...

Szukaj cześci QUINTON HAZELL

Części samochodowe do VW Golf IV

Volkswagen Golf IV to czwarta generacja modelu Golf, która trafiła do sprzedaży w 1997 roku. Samochód dostępny był jako hatchback (3 lub 5 drzwi) i kombi (Variant). Przestrzeń wewnątrz Golfa czwartej generacji jest zadowalająca jak na samochód tej klasy. W przypadku wersji hatchback do bagażnika zmieści się 330 litrów bagażu, natomiast jeśli złożone zostaną oparcia siedzeń na tylnej kanapie pojemność bagażnika wzrasta do 1184 litrów. Jeżeli chodzi o Volkswagena Golfa IV ...
Szukaj części do Vw GOLF IV (1J1)
Pojedyncze części hamulców tarczowych

Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...

Sprawdź Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych