Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych NTY - Bmw 5 Touring (E61) 525 i xDrive

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 3
Sortuj:
Widok:   
z 1

Czujnik zużycia klocków hamulcowych NTY HCZ-BM-062

25,00 zł z VAT
Numer seryjnyHCZ-BM-062 Jednostka: szt. Kod: HCZ-BM-062 Producent części: NTY

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) NTY HCA-BM-011

67,00 zł z VAT
Lokalizacja w aucieOś tylna strona lewa Długość [mm]930 Dynamika hamowania/jazdyDla pojazdów z DSC Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Z przewodem Numer seryjnyHCA-BM-011 z prawej, z tyłu, z lewej Jednostka: szt. Kod: HCA-BM-011 Producent części: NTY

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) NTY HCA-BM-021

70,00 zł z VAT
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony Numer seryjnyHCA-BM-021 Jednostka: szt. Kod: HCA-BM-021 Producent części: NTY

Części samochodowe NTY

NTY to japoński producent części samochodowych z polskich oddziałem. Firma nie jest jeszcze zbyt popularna w Europie, jednak w ostatnim czasie staje się coraz bardziej rozpoznawalna także na Starym Kontynencie. Obecnie asortyment części samochodowych NTY to ponad 35 000 referencji.

Części NTY to podzespoły z różnych kategorii. Do najpopularniejszych należą łożyska NTY oraz części układu zapłonowego. To właśnie na temat łożysk NTY opinie użytkowników są ...

Szukaj cześci NTY

Części samochodowe do BMW 5 Touring E61 V piątej generacji

Touring oznaczony kodem fabrycznym E61 to wersja kombi piątej generacji BMW serii 5. Części BMW 5 Touring V powstały w 2003 roku. Model zadebiutował na rynku, zastępując swojego poprzednika – BMW 5 Touring IV (E39). Jego następcą jest BMW 5 Touring VI  (F11), który wprowadzono do sprzedaży w 2010 roku. Wtedy też zakończono składać w całość części Touring V. Piąta generacja serii 5, w tym także wersja kombi, przyniosła ze sobą wiele nowości i innowacji. BMW 5 ...
Szukaj części do Bmw 5 Touring (E61)
Pojedyncze części hamulców tarczowych

Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...

Sprawdź Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych