Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych KAVO PARTS - Skoda FABIA III Kombi (NJ5) 1.6

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 4
Sortuj:
Widok:   
z 1

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) KAVO PARTS BAS-10011

Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej Rodzaj czujnikaAktywny czujnik Kod: BAS-10011 Producent części: KAVO PARTS

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) KAVO PARTS BAS-10015

Rodzaj czujnikaAktywny czujnik Lokalizacja w aucieOś tylna strona prawa Kod: BAS-10015 Producent części: KAVO PARTS

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) KAVO PARTS BAS-10014

Lokalizacja w aucieOś tylna strona lewa Rodzaj czujnikaAktywny czujnik Kod: BAS-10014 Producent części: KAVO PARTS

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) KAVO PARTS BAS-10010

Rodzaj czujnikaAktywny czujnik Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony Kod: BAS-10010 Producent części: KAVO PARTS

Auto części zamienne Kavo Parts

KAVO Parts jest holenderską firmą z siedzibą w Apeldoorn, istniejącą już od 1985 roku. Firma jest wiodącym dostawcą azjatyckich komponentów samochodowych dla światowego rynku części zamiennych, dystrybuując produkty do 40 krajów. Ofertę firmy stanowi szeroki zakres produktów, gdzie większość dystrybuowana jest pod marką handlową Kavo Parts, z wyjątkiem filtrów AMC oraz piór wycieraczek LCW i NWB. Na kompletny asortyment firmy składają się części ...

Szukaj cześci KAVO PARTS

Części samochodowe do Skody Fabia III Kombi trzeciej generacji

W założeniu Skoda Fabia powstała jako samochód miejski. Jednak nawet kierowcy poruszający się po mieście, od czasu do czasu mają potrzebę dalszego wyjazdu. Dlatego producent w każdej generacji oferuje również wersję kombi modelu Fabia. Pierwsze samochody Fabia wyjechały z fabryki w 1999 roku. Natomiast produkcję aut trzeciej generacji rozpoczęto w 2014. W tym samym roku zaczęto też składać części Skoda Fabia III Kombi. Produkcja pojazdu zakończyła się dopiero w 2021 ...
Szukaj części do Skoda FABIA III Kombi (NJ5)
Pojedyncze części hamulców tarczowych

Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...

Sprawdź Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych