Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych HITACHI - Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 (211.065)

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 4
Sortuj:
Widok:   
z 1

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) HITACHI 131603

197,00 zł z VAT
Lokalizacja w aucieOś przednia Gwarancja5 lat gwarancji Jednostka: szt. Kod: 131603 Producent części: HITACHI/HUCO

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) HITACHI 131607

197,00 zł z VAT
Lokalizacja w aucieZ obu stron Gwarancja5 lat gwarancji Jednostka: szt. Kod: 131607 Producent części: HITACHI/HUCO

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) HITACHI 2501607

233,00 zł z VAT
Lokalizacja w aucieZ obu stron z obu stron, z tyłu Jednostka: szt. Kod: 2501607 Producent części: HITACHI/HUCO

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) HITACHI 2501603

256,00 zł z VAT
Lokalizacja w aucieOś przednia z obu stron, z przodu Jednostka: szt. Kod: 2501603 Producent części: HITACHI/HUCO

Auto części zamienne Hitachi

HITACHI to wielki, japoński koncern, który zajmuje się produkcją oraz dystrybucją wielu różnych produktów na różnych polach, w tym części samochodowych. Większość z tych produktów przeznaczona jest do samochodów japońskich producentów. W ofercie HITACHI znajdziemy szeroki wybór czujników, przekaźników, osprzętu elektrycznego silnika, a także pompy paliwa i ich poszczególne elementy.

Klienci chwalą produkty japońskiej marki za doskonałą trwałość oraz ...

Szukaj cześci HITACHI

Części samochodowe do Mercedesa W211

Mercedes klasy E oznaczony symbolem W211 pojawił się na rynku w 2002 roku, jest to następca popularnego "okularnika". W związku z dużym zapotrzebowaniem jego produkcja odbywała się między innymi w Niemczech, Meksyku, Austrii, Chinach, Indiach.  W211 został zaprojektowany w oparciu o płytę podłogową Mercedesa CLS. Na rynku samochodowym dostępny był w dwóch wersjach nadwoziowych: sedan i kombi. Cztery lata po premierze pojazdu niemiecki producent zdecydował, że auto ...
Szukaj części do Mercedes-benz KLASA E (W211)
Pojedyncze części hamulców tarczowych

Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...

Sprawdź Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych