Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych EFI AUTOMOTIVE - Renault LAGUNA III Grandtour (KT0/1) 2.0 16V Turbo

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 3
Sortuj:
Widok:   
z 1

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) EFI AUTOMOTIVE 302266

Kolor obudowyCzarny/zielony Ilość biegunów2 Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej Kod: 302266 Producent części: EFI AUTOMOTIVE

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) EFI AUTOMOTIVE 302267

Kolor obudowyCzarny/zielony Ilość biegunów2 Kod: 302267 Producent części: EFI AUTOMOTIVE

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) EFI AUTOMOTIVE 302274

Kolor obudowyCzarny/zielony Ilość biegunów2 Lokalizacja w aucieOś tylna Kod: 302274 Producent części: EFI AUTOMOTIVE

Auto części zamienne EFI Automotive

Historia marki Bougicord sięga 1936 roku, kiedy powstała Grupa EFI Automotive. Doświadczenie specjalistów firmy w połączeniu z nowoczesnymi technologiami wdrażanymi i udoskonalanymi w fabrykach produkcyjnych pozwoliło na wypracowanie wielu auto części firmy Bougicord cechujących się trwałością, niezawodnością i atrakcyjną ceną.

Marka Bougicord znana jest w branży motoryzacyjnej jako specjalista od części układu zapłonowego. ...

Szukaj cześci EFI AUTOMOTIVE

Części samochodowe do Renault Laguna III Grandtour trzeciej generacji

Samochody z nadwoziem typu kombi to idealne rozwiązanie dla rodzin z dziećmi. Duża przestrzeń bagażowa, spore wnętrze oraz wygoda sprawiają, że są to idealne auta na rodzinne wyjazdy wakacyjne. Nadwozia typu kombi dostępne są u niemalże wszystkich producentów samochodów. Również Renault od dawna oferowało swoim klientom samochody w tym segmencie. Jednym z najbardziej popularnych, wręcz kultowych modeli była Laguna. Obecnie jest to nieco zapomniany model tej marki ze względu ...
Szukaj części do Renault LAGUNA III Grandtour (KT0/1)
Pojedyncze części hamulców tarczowych

Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...

Sprawdź Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych