Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych BENDIX Braking - Skoda FABIA III Kombi (NJ5) 1.0

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 4
Sortuj:
Widok:   
z 1

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) BENDIX BRAKING BSW1003

Długość [mm]62 Rodzaj czujnikaAktywny czujnik Ciężar [kg]0,012 Długożć opakowania [cm]3,5 Szerokość opakowania [cm]3,5 Wysokość opakowania [cm]7,8 oś przednia, z lewej Kod: BSW1003 Producent części: BENDIX BRAKING

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) BENDIX BRAKING BSW1004

Długość [mm]62 Rodzaj czujnikaAktywny czujnik Ciężar [kg]0,012 Długożć opakowania [cm]3,5 Szerokość opakowania [cm]3,5 Wysokość opakowania [cm]7,8 oś przednia, z prawej Kod: BSW1004 Producent części: BENDIX BRAKING

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) BENDIX BRAKING BSW1037

Długość [mm]62 Rodzaj czujnikaAktywny czujnik Ciężar [kg]0,011 Długożć opakowania [cm]3,5 Szerokość opakowania [cm]3,5 Wysokość opakowania [cm]7,8 oś tylna strona lewa Kod: BSW1037 Producent części: BENDIX BRAKING

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) BENDIX BRAKING BSW1038

Długość [mm]62 Rodzaj czujnikaAktywny czujnik Ciężar [kg]0,011 Długożć opakowania [cm]3,5 Szerokość opakowania [cm]3,5 Wysokość opakowania [cm]7,8 oś tylna strona prawa Kod: BSW1038 Producent części: BENDIX BRAKING

Części samochodowe do Skody Fabia III Kombi trzeciej generacji

W założeniu Skoda Fabia powstała jako samochód miejski. Jednak nawet kierowcy poruszający się po mieście, od czasu do czasu mają potrzebę dalszego wyjazdu. Dlatego producent w każdej generacji oferuje również wersję kombi modelu Fabia. Pierwsze samochody Fabia wyjechały z fabryki w 1999 roku. Natomiast produkcję aut trzeciej generacji rozpoczęto w 2014. W tym samym roku zaczęto też składać części Skoda Fabia III Kombi. Produkcja pojazdu zakończyła się dopiero w 2021 ...
Szukaj części do Skoda FABIA III Kombi (NJ5)
Pojedyncze części hamulców tarczowych

Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...

Sprawdź Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych