Wybierz typ samochodu marki Bmw 3 Coupe (E92) (2005.01 - 2013.12)
- 316 i 122KM
- 318 i 143KM
- 320 i 156KM
- 320 d 163KM
- 320 i 163KM
- 320 d xDrive 163KM
- 320 i 170KM
- 320 d xDrive 177KM
- 320 d 177KM
- 320 d xDrive 184KM
- 320 d 184KM
- 323 i 190KM
- 320 d 197KM
- 325 d 197KM
- 320 d xDrive 197KM
- 320 d xDrive 200KM
- 320 d 200KM
- 325 i xDrive 204KM
- 325 d 204KM
- 325 i xDrive 211KM
- 325 i xDrive 211KM
- 325 xi 211KM
- 325 d 211KM
- 325 i 211KM
- 325 i 211KM
- 325 xi 218KM
- 325 i xDrive 218KM
- 325 xi 218KM
- 325 i 218KM
- 325 i 218KM
- 330 xd 231KM
- 330 d 231KM
- 328 i xDrive 234KM
- 328 i 234KM
- 330 xd 245KM
- 330 d 245KM
- 330 d xDrive 245KM
- 330 i 258KM
- 330 xi 272KM
- 330 i 272KM
- 330 i xDrive 272KM
- 330 xi 272KM
- 330 i 272KM
- 335 d 286KM
- 335 i xDrive 305KM
- 335 xi 306KM
- 335 i 306KM
- 335 i xDrive 306KM
- 335 i 326KM
- 335 xi 326KM
- 335 i xDrive 326KM
- M3 420KM
- M3 GTS 450KM
Części samochodowe do BMW E92
BMW serii 3 to klasa średnia, czyli segment D. Piąta generacja tej serii E90 zastąpiła produkowany przez 7 lat model E46. Debiut tej serii miał miejsce w marcu 2005 roku, w którym również ogłoszono, że BMW Group jest jednym z największych światowych producentów samochodowych. Tej generacji aut sprzedano blisko 230 tys. egzemplarzy. Pierwszy pokazany został 4-drzwiowy sedan, następnie kombi (E91), Coupe (E92), a na końcu wersję Cabrio (E93).
BMW serii 3 Coupe E92 ...
Szukaj części do Bmw 3 Coupe (E92)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
sterowanie i regulacja układu kierowniczego
Podczas jazdy samochodem konieczne jest nieustanne kontrolowanie auta na drodze. Bardzo często zachodzi potrzeba zmiany kierunku jazdy poprzez skręcanie, wyprzedzanie, omijanie, cofanie, zatrzymywanie czy też parkowanie. Realizację tych czynności zapewnia sterowanie układu kierowniczego, które jest jednym z najważniejszych systemów każdego samochodu.
Układ kierowniczy w samochodzie
Układ kierowniczy, mimo, z pozoru, dużej ilości elementów ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- System kontroli trakcji – ASR
- Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?
- Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy
- Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?
- Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?
- Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?