Wybierz typ samochodu marki Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) (2005.01 - 2014.12)
- 1.2 16V 58KM
- 1.5 dCi 64KM
- 1.2 16V 65KM
- 1.5 dCi 65KM
- 1.5 dCi 68KM
- 1.5 dCi 75KM
- 1.2 16V 75KM
- 1.2 Ethanol 75KM
- 1.2 16V Hi-Flex 75KM
- 1.2 78KM
- 1.2 16V 78KM
- 1.5 dCi 82KM
- 1.5 dCi 86KM
- 1.5 dCi 88KM
- 1.6 16V 88KM
- 1.4 16V 98KM
- 1.2 16V 101KM
- 1.5 dCi 103KM
- 1.2 16V 103KM
- 1.5 dCi 106KM
- 1.6 16V 112KM
- 1.6 16V GT 128KM
- 2.0 16V 139KM
- 2.0 16V Sport 197KM
- 2.0 16V Sport 200KM
Części samochodowe do Renault Clio III trzeciej generacji
Clio to jeden z najbardziej popularnych modeli tego francuskiego producenta. Małe, miejskie auto, skierowane głównie do kobiet zrobiło ogromną furorę w całej Europie. Clio pierwszej i drugiej generacji stanowiło znakomitą alternatywę dla bardzo znanych, niemieckich samochodów. Ciekawa i wyróżniająca się na tle innych stylistyka Renault mogła się podobać i z pewnością zwracała na siebie uwagę. Sukces powtórzyła również trzecia generacja Clio.
Produkcja modelu ...
Szukaj części do Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Spojler samochodowy
Powietrze opływające samochód podczas jazdy może go skutecznie spowalniać oraz wpływać na mniejszą przyczepność zawieszenia. Spojlery samochodowe to doskonałe rozwiązania, pozwalające ograniczyć negatywny wpływ powietrza na konstrukcję pojazdu, redukując problem wynikający z różnicy ciśnień pomiędzy strefą nad i pod samochodem.
Spojlery w samochodzie
Współczesne ospojlerowanie to wynik długotrwałych badań i ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Wymiana siłownika gazowy na elektryczny w bagażniku samochodowym. Czy można i czy w ogóle warto to robić?
- Jak prawidłowo dbać o dach i plastikową szybę kabrioletu?
- Środki do usuwania rys na karoserii. Jak działają i w jaki sposób należy ich używać?
- Skąd bierze się brak spasowania poszczególnych elementów karoserii? Jak temu zaradzić?
- Szybkie i niedrogie sposoby na zabezpieczenie karoserii przed drobnymi uszkodzeniami
- Wibracje w samochodzie, cz. II. Drgania całego nadwozia