Wybierz typ samochodu marki Vw PASSAT B6 (3C2) (2005.03 - 2010.12)
- 1.6 102KM
- 1.6 TDI 105KM
- 1.9 TDI 105KM
- 2.0 TDI 110KM
- 1.6 FSI 115KM
- 2.0 TDI 120KM
- 1.4 TSI 122KM
- 2.0 TDI 122KM
- 2.0 TDI 136KM
- 2.0 TDI 140KM
- 2.0 TDI 4motion 140KM
- 2.0 TDI 16V 140KM
- 2.0 TDI 16V 4motion 140KM
- 2.0 BlueTDI 143KM
- 2.0 FSI 150KM
- 2.0 FSI 4motion 150KM
- 1.4 TSI EcoFuel 150KM
- 1.8 TSI 152KM
- 1.8 TSI 160KM
- 2.0 TDI 163KM
- 2.0 TDI 4motion 170KM
- 2.0 TDI 170KM
- 2.0 TFSI 200KM
- 3.2 FSI 4motion 250KM
- 3.6 R36 4motion 300KM
Zamienne części samochodowe do VW Passata VI
Volkswagena Passata nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. To jeden z najchętniej kupowanych samochodów w historii niemieckiego koncernu. Do dziś sprzedano ponad 20 mln egzemplarzy tego auta. Passat zaliczany do samochodów klasy średniej (segment D) to jeden z najnowocześniejszych aut rodzinnych w Europie, który był wielokrotnie nagradzany w prestiżowych plebiscytach motoryzacyjnych. Szósta generacja VW Passata pojawiła się na rynku w 2005 roku, a głównym projektantem tej ...
Szukaj części do Vw PASSAT B6 (3C2)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Osłony i uszczelki przekładni kierowniczej
Przekładnia kierownicza daje możliwość zamiany obrotu kolumny na ruch przekładni kierowniczej do przodu. Innymi słowy, rola całego mechanizmu ogranicza się do zapewnienia zwojom kierownicy możliwości zamieniania się w niezbędne ruchy prętów oraz kół. Przekładnia kierownicza stanowi istotny element w budowie każdego współczesnego auta, który pozwala utrzymać wskazany kierunek poruszania się auta. Narażony jest on jednak na uszkodzenia mechaniczne, a chroni go ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- System kontroli trakcji – ASR
- Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?
- Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy
- Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?
- Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?
- Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?