Wybierz typ samochodu marki Mercedes-benz VARIO Wywrotka (od 1996.09)
- 612 D 122KM
- 812 D 122KM
- 613 D, 614 D 129KM
- 813 D, 814 D 129KM
- 813 DA, 814 DA 4x4 129KM
- 813 D, 814 D 136KM
- 813 DA, 814 DA 4x4 136KM
- 613 D, 614 D 136KM
- 615 D, 616 D 152KM
- 815 D, 816 D 152KM
- 815 DA, 816 DA 4x4 152KM
- 815 DA, 816 DA 4x4 156KM
- 615 D, 616 D 156KM
- 815 D, 816 D 156KM
- 818 DA 4x4 177KM
- 618 D 177KM
- 818 D 177KM
Części samochodowe do Mercedesa Vario Wywrotka
Mercedes-Benz Vario to grupa lekkich samochodów ciężarowych i dostawczych, które oferowane były z różnymi rodzajami zabudów. Samochód był naturalnym następcą modelu T2, który w swoich czasach odniósł ogromny sukces. Mercedes-Benz Vario to kontynuacja tej tradycji, a przy okazji kolejna, bardzo udana propozycja niemieckiego producenta.
Mercedes-Benz Vario produkowany był w latach od 1996, do 2013. Wytwarzany był w dwóch zakładach produkcyjnych na terenie Europy, a ...
Szukaj części do Mercedes-benz VARIO Wywrotka
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Nadkole samochodu w najlepszych cenach
Nadkole jak sama nazwa wskazuje znajduje się nad kołem samochodu; zarówno nad przednimi, jak i tylnymi kołami pojazdu. To element, który osłania nadwozie przed błotem, wodą oraz wszelkimi zanieczyszczeniami wydostającymi się spod kół tj. kamienie, środki chemiczne oraz wilgoć. Nadkola samochodu wykonuje się z elastycznego tworzywa sztucznego.
Uszkodzenia nadkola w samochodzie
Niestety mimo intensywnego rozwoju motoryzacji i coraz nowszych technologii ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Wymiana siłownika gazowy na elektryczny w bagażniku samochodowym. Czy można i czy w ogóle warto to robić?
- Jak prawidłowo dbać o dach i plastikową szybę kabrioletu?
- Środki do usuwania rys na karoserii. Jak działają i w jaki sposób należy ich używać?
- Skąd bierze się brak spasowania poszczególnych elementów karoserii? Jak temu zaradzić?
- Szybkie i niedrogie sposoby na zabezpieczenie karoserii przed drobnymi uszkodzeniami
- Wibracje w samochodzie, cz. II. Drgania całego nadwozia