Wybierz typ samochodu marki Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) (2002.09 - 2015.02)
- 1.9 TiD 120KM
- 1.8 i 122KM
- 2.2 TiD 125KM
- 1.9 TTiD 130KM
- 1,8t 150KM
- 1.9 TiD 150KM
- 1.9 TTiD 160KM
- 2.0 t BioPower XWD 163KM
- 2.0 t 163KM
- 2.0 t Bio Power 163KM
- 2.0 t XWD 163KM
- 2.0 t 175KM
- 2.0 t BioPower 175KM
- 1,8t BioPower 175KM
- 1.9 TTiD 180KM
- 2.0 t BioPower 200KM
- 2.0 Turbo XWD 210KM
- 2.0 t 210KM
- 2.0 t BioPower XWD 210KM
- 2.0 t BioPower 210KM
- 2.0 t XWD 220KM
- 2.0 t 220KM
- 2.0 t BioPower XWD 220KM
- 2.0 t Bio Power 220KM
- 2.8 Turbo V6 230KM
- 2.0 t 241KM
- 2.8 Turbo V6 250KM
- 2.0 Turbo Performance 252KM
- 2.8 Turbo V6 256KM
- 2.8 Turbo V6 276KM
- 2.8 Turbo V6 XWD 280KM
Części samochodowe do Saaba 9-3 YS3F
Saab 9-3 to już właściwie legenda i zarazem wzór do naśladowania pod względem piękna, elegancji, luksusu i bezpieczeństwa. Pomimo upływu czasu, do dziś obok tego modelu nie można przejść obojętnie. Saab 9-3 zaliczany był do klasy średniej (segment D), jednak druga generacja samochodu awansowała już do grupy premium.
Saaba 9-3 II z oznaczeniem fabrycznym YS3F został pokazany motoryzacyjnemu światu w 2002 roku. Samochód zbudowano na tej samej płycie podłogowej, co Opla ...
Szukaj części do Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Filtry przekładni kierowniczych
Przekładnia kierownicza to element układu kierowniczego zapewniający odpowiednie przełożenie kinetyczne i dynamiczne, a także odpowiednią sprawność mechanizmu kierowniczego. Mówiąc językiem bardziej zrozumiałym, podstawowym zadaniem przekładni kierowniczej jest przeniesienie siły ludzkich rąk poprzez kierownicę na oś odpowiedzialną za skręt kół samochodu.
Układ kierowniczy to jeden z tych systemów w samochodzie, który ma ogromny wpływ na ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- System kontroli trakcji – ASR
- Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?
- Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy
- Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?
- Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?
- Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?