Wysprzęglik centralny Mercedes-benz VARIO Wywrotka (od 1996.09) 813 D, 814 D (670.331, 670.332) Wywrotka 136KM, 100kW (1996.09 - 2013.12)
Liczba produktów dla wybranego auta: 2
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Wysprzęglik skrzyni biegów zaczął przeciekać? Zobacz, jak go wymienić
Dane techniczne Mercedes-benz VARIO Wywrotka 813 D, 814 D (670.331, 670.332)
Marka:
Mercedes-benz
Model(typ):
VARIO Wywrotka
Produkcja od:
1996.09
Produkcja do:
2013.12
Moc silnika [kW]:
100
Moc silnika [KM]:
136
Pojemność rzeczywista [ccm]:
4250
Pojemność litry:
4.2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
3
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
wywrotka
OM 904.908
1996.09
2013.12