Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka do Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.6 V6 4motion sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.11 - 2016.03)

Turbosprężarka NISSENS Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.6 V6 4motion sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.11 - 2016.03) NISSENS
Turbosprężarka NRF Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.6 V6 4motion sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.11 - 2016.03) NRF
Turbosprężarka TRISCAN Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.6 V6 4motion sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.11 - 2016.03) TRISCAN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NRF
0 (0)
Kod produktu:
390020
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
390020
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Dla numeru OE:  1J0965561
Ilość biegunów:  2
Tryb pracy:  Elektryczny
Do 100 dni na zwrot
163,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NISSENS
5.0 (2)
Kod produktu:
831053
dostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
831053
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  BOSCH
Tryb pracy:  Elektryczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z dodatkową pompą wodną
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
259,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8600 29055
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8600 29055
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Do 100 dni na zwrot
629,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze