Tulejki korbowodu Citroën XANTIA Break (X1_, X2_) (1995.06 - 2003.04) 1.9 Turbo D Kombi 90KM, 66kW (1995.06 - 2003.04)
Liczba produktów dla wybranego auta: 3
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Jak wyglądają kolejne stopnie zużycia panewki głównej i korbowodowej?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Citroën XANTIA Break (X1_, X2_) 1.9 Turbo D
Marka:
Citroën
Model(typ):
XANTIA Break (X1_, X2_)
Produkcja od:
1995.06
Produkcja do:
2003.04
Moc silnika [kW]:
66
Moc silnika [KM]:
90
Pojemność oficjalna [ccm]:
1905
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1905
Pojemność litry:
1.9
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Silnik z zamkniętą komorą spalania
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
kombi
D8B (XUD9TF),DHX (XUD9TF/BTF),DHY (XUD9TE/Y)
1995.06
2003.04