Termostat Peugeot 405 I Break (15E) (1987.06 - 1992.08) 1.9 4x4 Kombi 109KM, 80kW (1988.10 - 1992.08)
Liczba produktów dla wybranego auta: 82
Sortuj:
Widok:
z 3
Artykuły powiązane
Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić
Termostat – funkcja, budowa i usterki
Black Week - cały tydzień zniżek na iParts.pl
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
Dane techniczne Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4
Marka:
Peugeot
Model(typ):
405 I Break (15E)
Produkcja od:
1988.10
Produkcja do:
1992.08
Moc silnika [kW]:
80
Moc silnika [KM]:
109
Pojemność oficjalna [ccm]:
1905
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1905
Pojemność litry:
1.9
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
kombi
DDZ (XU9M)
1988.10
1992.08