Rury wydechowe Mazda MX-5 II (NB) (1998.01 - 2005.10) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW (2000.11 - 2005.10)
Liczba produktów dla wybranego auta: 1
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Biały dym z rury wydechowej. W jaki sposób dochodzi do tego zjawiska? Co należy sprawdzić, gdy się pojawi?
Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?
Aktywny układ wydechowy mechaniczny i elektroniczny, czyli gruszki vs przepustnice. Co nam daje i czy warto w to inwestować?
Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?
Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?
Czujnik liniowy A/F, czyli nowy rodzaj czujnika tlenu. Czym jest, jak działa i do czego jest wykorzystywany?
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?
Dane techniczne Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C)
Marka:
Mazda
Model(typ):
MX-5 II (NB)
Produkcja od:
2000.11
Produkcja do:
2005.10
Moc silnika [kW]:
107
Moc silnika [KM]:
146
Pojemność oficjalna [ccm]:
1840
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1840
Pojemność litry:
1.8
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Transmisja:
przekładnia mechaniczna 5-biegowa
Rodzaj pojazdu:
kabriolet
BP-ZE,BP6J
2000.11
2005.10