Pojedyncze części drążków kierowniczych poprzecznych Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) (od 1996.07) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW (1998.11 - 2000.10)
Liczba produktów dla wybranego auta: 143
Sortuj:
Widok:
z 5
Artykuły powiązane
Diagnostyka i wymiana drążka kierowniczego w samochodzie. Na co zwracać uwagę?
-10% na układ kierowniczy i zawieszenia!
System kontroli trakcji – ASR
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy
Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?
Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?
Dane techniczne Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W)
Marka:
Mitsubishi
Model(typ):
PAJERO SPORT I (K7_, K9_)
Produkcja od:
1998.11
Moc silnika [kW]:
130
Moc silnika [KM]:
177
Pojemność oficjalna [ccm]:
2972
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2972
Pojemność litry:
3
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
samochód terenowy zamknięty
6G72 (SOHC 24V)
1998.11
Powiązania:
Części Mitsubishi,
Części Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_),
Części Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W),
Pojedyncze części drążków kierowniczych poprzecznych,
Pojedyncze części drążków kierowniczych poprzecznych Mitsubishi,
Pojedyncze części drążków kierowniczych poprzecznych Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_)