Osprzęt elektryczny silnika Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) (2001.03 - 2008.07) 2.0 Turbo 4WD (CU2W) SUV 201KM, 148kW (2004.04 - 2006.10)
Liczba produktów dla wybranego auta: 220
Sortuj:
Widok:
z 8
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Mała rzecz, a może skutecznie zatruć Ci życie. Czujnik temperatury silnika niezbędny do prawidłowej pracy motoru
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.0 Turbo 4WD (CU2W)
Marka:
Mitsubishi
Model(typ):
OUTLANDER I (CU_W)
Produkcja od:
2004.04
Produkcja do:
2006.10
Moc silnika [kW]:
148
Moc silnika [KM]:
201
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1997
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
samochód terenowy zamknięty
4G63-T (DOHC 16V)
2004.04
2006.10