Wybierz typ samochodu marki Volvo XC60 I SUV (156) (2008.05 - 2017.12)
- D3 136KM
- D3 150KM
- 2.4 D / D3 / D4 AWD 163KM
- D3 / D4 163KM
- 2.4 D 175KM
- D4 181KM
- D4 AWD 181KM
- D5 AWD 185KM
- D4 AWD 190KM
- D4 190KM
- 2.0 T 203KM
- D5 AWD 205KM
- D5 215KM
- D5 AWD 215KM
- D5 AWD 220KM
- D5 AWD 230KM
- 3.2 AWD 238KM
- T5 241KM
- 3.2 AWD 243KM
- T5 245KM
- T5 AWD 245KM
- T5 AWD 249KM
- T5 AWD 254KM
- T6 AWD 286KM
- T6 AWD 304KM
- T6 AWD 306KM
- T6 306KM
- T6 AWD 329KM
Części samochodowe do Volvo XC60 I pierwszej generacji
Volvo XC60 to samochód należący do klasy średniej wśród segmentu SUV. XC60 to mniejszy brat popularnego modelu XC90. Na rynku dostępny jest od 2008 i obecnie w sprzedaży oferowana jest już druga generacja tego popularnego modelu. Volvo XC60 podobnie jak inne samochody wypuszczone z fabryki tej szwedzkiej marki charakteryzują się bardzo bogatym wyposażeniem oraz dodatkowymi usprawnieniami z zakresu bezpieczeństwa kierowcy oraz jego pasażerów. To właśnie liczne rozwiązania ...
Szukaj części do Volvo XC60 I SUV (156)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelniacze wału korbowego - simering
Uszczelniacze wału korbowego silnika wykorzystywane są w każdym silniku samochodowym. Mają one postać metalowych, pustych w środku okręgów i są produkowane zazwyczaj z metalu oraz kompozytów. Zdarzają się również uszczelniacze wału korbowego wykonane z gumy. Uszczelki tego typu są wystawione na działanie bardzo wysokich temperatur oraz bardzo wysokiego ciśnienia. Dlatego też dobrej jakości simering wału korbowego musi charakteryzować ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?