Wybierz typ samochodu marki Peugeot 308 SW II (LC_, LJ_, LR_, LX_, L4_) (2014.03 - 2021.06)
- 1.6 HDi 92 92KM
- 1.6 BlueHDi 100 99KM
- 1.5 BlueHDi 100 102KM
- 1.2 THP 110 110KM
- 1.6 HDi / BlueHDi 115 115KM
- 1.6 VTi 115KM
- 1.6 BlueHDi 120 120KM
- 1.6 THP 125 125KM
- 1.2 THP 130 131KM
- 1.5 BlueHDi 130 131KM
- 1.6 THP 150 150KM
- 2.0 BlueHDi 150 150KM
- 1.6 THP 155 156KM
- 2.0 GT BlueHDi 180 177KM
- 2.0 GT HDi 180 / BlueHDi 180 181KM
- 1.6 GT 205 205KM
- 1.6 PureTech 225 225KM
Części samochodowe do Peugeot 308 SW II drugiej generacji
Peugeot to marka, która od zawsze wyróżniała się na rynku. Mowa tutaj nie tylko o nowinkach stylistycznych, ale również o ciekawych i nietypowych rozwiązaniach technicznych. Peugeoty to samochody, które naprawdę mogą się podobać i bez wątpienia wyróżniają się na tle innych. Podobnie jest z modelem 308. Druga generacja popularnej na naszych drogach 308 to nowoczesny samochód, który łączy w sobie nowoczesne rozwiązaniach oraz drapieżny styl. Auto pod względem ...
Szukaj części do Peugeot 308 SW II (LC_, LJ_, LR_, LX_, L4_)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelniacze wału korbowego - simering
Uszczelniacze wału korbowego silnika wykorzystywane są w każdym silniku samochodowym. Mają one postać metalowych, pustych w środku okręgów i są produkowane zazwyczaj z metalu oraz kompozytów. Zdarzają się również uszczelniacze wału korbowego wykonane z gumy. Uszczelki tego typu są wystawione na działanie bardzo wysokich temperatur oraz bardzo wysokiego ciśnienia. Dlatego też dobrej jakości simering wału korbowego musi charakteryzować ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?