POBIERZ APLIKACJĘ NA ANDROID! POBIERAM
Do końca promocji pozostało:
0 0 0 0
1 1 1 1
5 5 5 5
2 2 2 2
4 4 4 4
0 0 0 0

Wahacz zawieszenia koła SASIC 9001427 (Oś przednia po obydwu stronach) (Z tyłu) (Na dole)

Wahacz zawieszenia koła SASIC  9001427 (Oś przednia po obydwu stronach) (Z tyłu) (Na dole)
Wahacz zawieszenia koła SASIC 9001427 (Oś przednia po obydwu stronach) (Z tyłu) (Na dole)
Powiększ
SASIC

Producent: SASIC

Kod produktu: 9001427

Jednostka: szt.

Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach

Lokalizacja w aucie: Z tyłu

Lokalizacja w aucie: Na dole

Rodzaj wahacza: Wahacz trójkątny (sam. użytkowy) Wahacz trójkątny to najpopularniejszy obecnie rodzaj wahacza dolnego. Jak sama nazwa wskazuje, z wyglądu przypomina on trójkąt, który dwoma częściami mocowany jest do podwozia, a na końcu trzeciego znajduje się sworzeń, który łączy wahacz ze zwrotnicą i utrzymuje koło w ustalonej pozycji.
dowiedz się więcej...

Średnica wewnętrzna [mm]: 29

Średnica zewnętrzna [mm]: 53,5

Dla numeru OE: 504277459

Długość zewnętrzna [mm]: 32

EAN: 3660872324689

Stan: Fabrycznie nowy

33,00 Cena zawiera VAT
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 100 dni ? X
Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!
Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.
Więcej o zwrotach i wymianach
Gwarancja
2 lata gwarancji
Dostawa
Nawet 100 dni
na zwrot i wymianę
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Wahacz zawieszenia koła 9001427 SASIC

Parametry
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Lokalizacja w aucie:  Na dole
Rodzaj wahacza:  Wahacz trójkątny (sam. użytkowy)
Średnica wewnętrzna [mm]:  29
Średnica zewnętrzna [mm]:  53,5
Dla numeru OE:  504277459
Długość zewnętrzna [mm]:  32
Część znajduje się w kategorii: Wahacz
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AKRON-MALÒ 56161
BIRTH 2424
BOGE 88698A
CF GOMMA 6449
FARE SA 2722
FEBI 15079
IMPERGOM 28979
IVECO 504277459
IVECO 93807640
OPTIMAL F87750
OPTIMAL F87756
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Zamienniki

Zamienniki SASIC 9001427

Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (2)

Opinie o Wahacz zawieszenia koła 9001427 SASIC

Opinie nie są zweryfikowane ?
opinie puchar
2017-04-25
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
SUPER! DZIĘKI
opinie puchar
2013-12-02
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Transakcja przebiegła bez problemu, część ok, pasuje i zgodna z opisem

Co sądzisz o produkcie: Wahacz zawieszenia koła?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Wahacz zawieszenia koła 9001427

Wahacz

Wahacz to podstawowy i zarazem kluczowy element układu zawieszenia samochodowego, który jest podzespołem eksploatacyjnym, wymagającym po jakimś czasie wymiany. Niestety stan dróg w naszym kraju nie należy do najlepszych a poszczególne elementy układu zawieszenia to jedne z najszybciej zużywających się części w aucie. To właśnie wahacze i znajdujące się w nich tuleje ulegają stosunkowo szybkiemu wyeksploatowaniu.

Wahacz to sztywny element układu zawieszenia, który podczas jazdy samochodem jest wprowadzany w cykliczny ruch obrotowy. Ponadto to podzespół, który łączy piastę koła z nadwoziem pojazdu. Na końcach wahacza umieszczone zostały tuleje metalowo-gumowe, odpowiedzialne za wytłumienie drgań przenoszonych z drogi.

Podstawowa rola wahaczy w każdym aucie sprowadza się do maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy oraz zapewnieniu tym samym jak największego komfortu podróżowania pojazdem. Jeżeli dochodzi do uszkodzenia jednego z wahaczy kierowcy nie pozostaje nic innego, jak jego najszybsza wymiana na nowy.

Uszkodzony wahacz zawieszenia nie tylko obniża komfort podróżowania. Jazda z niesprawnym wahaczem zawieszenia, poza mniejszym komfortem jazdy, wpływa także na gorszą kontrolę nad samochodem i płynność jazdy. Ponadto można tu zaobserwować efekt domino – awaria wahacza może przyspieszyć zużycie pozostałych elementów układu zawieszenia – np. końcówek drążka kierowniczego.

Kompletna wymiana wahaczy układu zawieszenia samochodowego niestety do najtańszych nie należy i potrafi nieco nadwyrężyć domowy budżet. Mimo to zawsze zaleca się wybór markowych wahaczy, dzięki czemu kierowca odzyska pierwotne cechy układu zawieszenia. Tylko takie wahacze znajdziecie na stronie naszego sklepu – iParts.pl.

SASIC

Sasic to francuski producent części samochodowych, obecny na rynku od wczesnych lat 30. XX wieku. Auto części Sasic to przede wszystkim elementy gumowo-metalowe oraz części zawieszenia. W ofercie francuskiego przedsiębiorstwa znaleźć można m.in. wszelkie niezbędne w pojazdach mechanicznych uszczelki, a także tuleje i stabilizatory. Warto podkreślić, że firma stale poszerza swój asortyment, dołączając do niego części należące do innych układów samochodowych. Wysoko cenione są między innymi sprzęgła Sasic.

Firma Sasic to producent części oryginalnych i zamiennych. Wiele produktów tej marki trafia na linie montażowe producentów samochodowych, zwłaszcza francuskich. W tych samych fabrykach, w których powstają oryginalne części samochodowe Sasic, konstruowane są również części zamienne tej marki. Tym samym na aftermarket trafiają części o jakości nieodbiegające od oryginałów.

Części samochodowe Sasic przeznaczone są do montażu głównie w samochodach europejskich. Oferta producenta zaspokaja potrzeby niemal wszystkich posiadaczy samochodów francuskich. Przedsiębiorstwo produkuje również dużo auto części do pojazdów produkcji niemieckiej czy włoskiej. Ponadto w asortymencie wciąż przybywa auto części Sasic przeznaczonych do samochodów azjatyckich.

Cechy Cześci

Wahacz trójkątny - Wahacz trójkątny to najpopularniejszy obecnie rodzaj wahacza dolnego. Jak sama nazwa wskazuje, z wyglądu przypomina on trójkąt, który dwoma częściami mocowany jest do podwozia, a na końcu trzeciego znajduje się sworzeń, który łączy wahacz ze zwrotnicą i utrzymuje koło w ustalonej pozycji.

Obsługa klienta