Dodatkowe informacje o Tłumik końcowy 185-459 BOSAL
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
ERNST | 052153 |
FENNO | P4491 |
IMASAF | 53.32.07 |
KLARIUS | 220648 |
KLARIUS | GM329T |
OPEL | 24422992 |
OPEL | 24423001 |
OPEL | 5852055 |
OPEL | 5852067 |
OPEL | 5852097 |
OPEL | 5852101 |
OPEL | 5852399 |
OPEL | 5852456 |
OPEL | 5854551 |
OPEL | 90530872 |
OPEL | 90573469 |
POLMOSTROW | 17.291 |
POLMOSTROW | 17.537 |
VAUXH | 24422992 |
VAUXH | 24423001 |
VAUXH | 5852055 |
VAUXH | 5852067 |
VAUXH | 5852097 |
VAUXH | 5852101 |
VAUXH | 5852399 |
VAUXH | 5852456 |
VAUXH | 90530872 |
VAUXH | 90573469 |
VENEPORTE | OP40383 |
WALKER | 72351 |
WALKER | 72357 |
Zamienniki BOSAL 185-459
Dowiedz się więcej:
Przerdzewiały, dziurawy tłumik w samochodzie i 4 proste sposoby na to, jak go naprawić
Jak samodzielnie przeprowadzić wymianę tłumika końcowego. Czy i kiedy warto się tego podejmować?
Czy warto inwestować w sportowy tłumik do samochodu? Co faktycznie zyskacie dzięki założeniu go i ile taka przyjemność kosztuje?
Jak wyciszyć tłumik samochodowy? Co zrobić, gdy układ wydechowy zbytnio hałasuje?
Samochodowy tłumik końcowy. Czym jest, do czego służy i czym należy kierować się przy wyborze nowego?
Osłona termiczna tłumika. Czemu służy, jaką pełni funkcję i co należy zrobić, jeśli odpadnie?
Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?
Opinie o Tłumik końcowy 185-459 BOSAL
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Tłumik niskiej jakości. Brak właściwego wygłuszenia. Głośniejszy niż dziurawy oryginał. Na zdjęciu wygląda pięknie, ranty zawijane a w rzeczywistości niedbale pospawany. Zawiodłem się na tej firmie. Omijać z daleka.
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Od jakiegoś czasu tłumik wydawał dziwne dźwięki i nie działał jak należy. Konieczna była wymiana na nowy. Wybór padł na Bosal ze względu na korzystną ofertę cenową. Realizacja zamówienia szybka, świetny kontakt ze sklepem. Polecam
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Nie wiem czy każdy kierowca wie, czym jest tłumik końcowy, pewnie nie. Niestety często kierowcy nie zdają sobie sprawy z obecności niektórych części w ich samochodzie. Tłumik to drobny element, który może się wydawać nieistotny, ale wcale taki nie jest. Głównie powinien tłumić hałas, nie jest to jakaś bardzo ważna funkcja, bo chodzi tylko o komfort jazdy. Jednak trzeba też więcej mówić o tym, że tłumik końcowy bierze udział w przetwarzaniu spalin, więc poniekąd również od niego zależy, jak duże zanieczyszczenia emituje nasz samochód. Warto o tym pamiętać, montując w pojazdach sprawdzone tłumiki końcowe. Jeśli o mnie chodzi wybrałem tłumik końcowy Bosal i jestem bardzo z tego zadowolony. Przed zakupem skonsultowałem się ze specjalistami, którzy przekonali mnie, że korzystając z tego tłumika będę mniej zanieczyszczał środowisko. Jeśli chodzi o tłumienie hałasu również skuteczność tłumika jest bardzo dobra.
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Tłumik końcowy Bosal to jedna z pozycji w moim zeszłotygodniowym koszyku, który zapełniłem w iParts. Były to duże zakupy i jak zwykle udane. Tym razem musiałem kupić głównie kilka drobnych części zamiennych oraz płyny eksploatacyjne. Kupiłem nowy samochód i wymaga on niewielkiego remontu.
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Tłumik końcowy 185-459
Tłumik
Tłumik wraz z całym układem wydechowym pełni w aucie bardzo ważne zadanie. To w końcu ten system usuwa spaliny z cylindrów, co umożliwia tym samym prawidłową i niezakłóconą pracę jednostki napędowej. Ze względu na jego niskie położenie w samochodzie, jest on narażony na wilgoć, chemię drogową czy też uszkodzenia mechaniczne.
Do awarii tłumika dochodzi z reguły z powodu uszkodzenia mechanicznego. Ponadto na skutek korozji z czasem będą pojawiać się pierwsze szczeliny. Uszkodzony tłumik objawi się kierowcy głośniejszym wydechem niż dotychczas. Jeżeli dojdzie do awarii tłumika, należy go wymienić na nowy.
Wymiana tłumika wydechowego w samochodzie to stosunkowo prosta czynność i można jej dokonać we własnym zakresie, np. w garażu. Decydując się na wymianę w warsztacie lub stacji diagnostycznej przyjdzie kierowcy zapłacić za wymianę około kilkudziesięciu złotych. Nie jest to raczej kwota, która nadwyręży budżet finansowy, a więc może warto zaoszczędzić trochę czasu i zlecić wymianę mechanikowi.
Przed zakupem nowego tłumika, warto jest dobrze zastanowić się i sprawdzić co oferuje rynek części zamiennych do samochodów. Jest wielu producentów, którzy produkują wysokiej jakości tłumiki samochodowe na wzór oryginału fabrycznego. Jedyne czego należy się wystrzegać to elementy używane oraz najtańsze zamienniki nieznanego pochodzenia – zdarza się, że taki tłumik po bardzo krótkim czasie będzie nadawał się znowu do wymiany.
BOSAL
Firma Bosal jest jednym z wiodących światowych producentów układów wydechowych i haków holowniczych. Poza produkcją części samochodowych, przedsiębiorstwo przykłada dużą wagę do tworzenia nowych jednostek badawczych i wdrażania najnowocześniejszych technologii dla motoryzacji.
Historia marki Bosal rozpoczęła się w 1923 r. Masowa produkcja części samochodowych ruszyła siedem lat później. Podstawowa działalność firmy skupiała się na produkcji układów wydechowych i ich komponentów. Obecnie zakłady Bosal znajdują się na całym świecie: w RPA, Kanadzie, Belgii, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Danii, Irlandii, Holandii, Hiszpanii, Czechach, Włoszech.
Firma posiada 34 zakłady produkcyjne i 18 centrów dystrybucyjnych. Pod marką Bosal produkowane są wysokiej klasy części samochodowe. Firma dostarcza oryginalne wyposażenie dla wielu popularnych marek samochodów Audi, Honda, Jaguar, Mazda, Land Rover, Renault, Saab, Seat, Volkswagen, Volvo i General Motors. Ponadto marka zaopatruje niezależny rynek części zamiennych.
Firma specjalizuje się w systemach wydechowych oraz tworzenia mieszanki paliwowej. W produkcji układów wydechowych firma stosuje stal aluminiowaną, dlatego wszystkie poszczególne części Bosal będą odporne na korozję. Jednym z innowacyjnych rozwiązań firmy jest specjalny promieniowy katalizator, wewnątrz którego znajduje się metalowy element zapewniający dokładny rozkład gazów spalinowych.
Inżynierowie i przedstawiciele firmy Bosal zadbali nie tylko o trwałość i niezawodność części, ale także o ich atrakcyjną cenę.