Dodatkowe informacje o Świeca zapłonowa OE175/T10 CHAMPION
Parametry | |
Odstęp elektrod: | 1 |
Technika połączeń: | SAE |
Wymiar gwintu: | M14x1.25 |
Rozmiar klucza: | 16 mm |
Jakosć/Klasa: | Cu-core GE |
Rodzaj połączenia: | Pudełko |
Świeca zapłonowa: | 1 elektroda masowa |
Świeca zapłonowa: | Z płaskim gniazdem uszczelki |
Świeca zapłonowa: | Elektroda środkowa platynowa |
Długość gwintu [mm]: | 26,5 |
Techniczny numer informacyjny: | REC10PYC4 |
Położenie elektrod [mm]: | 3 |
Moment dokręcenia od [Nm]: | 25 |
Moment dokręcenia do [Nm]: | 30 |
Długożć opakowania [cm]: | 8,65 |
Szerokość opakowania [cm]: | 2,45 |
Wysokość opakowania [cm]: | 2,45 |
Opornożć od [kOhm]: | 3 |
Opór do [kOhm]: | 7,5 |
Wysięg [mm]: | 1,5 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
BORGW BERU | 14 FGR-8 MQPU |
BORGW BERU | 14 FR-8 MPUX02 |
BORGW BERU | 14 FR-8 MPUX2 |
BORGW BERU | Z211 |
BORGW BERU | Z219 |
BORGW BERU | Z302 |
BOSCH | 0 242 229 634 |
BOSCH | F6MPP33 |
BOSCH | FGR8MQPE |
BOSCH | FR8SPP332 |
CHAMPION | OE135 |
CHAMPION | OE135/T10 |
CHAMPION | REC14PYC |
CITRO | 5962 7E |
CITRO | 5962 8A |
EYQUEM | RFC42HZDP5 |
NGK | 4775 |
NGK | 5613 |
NGK | 6240 |
NGK | LFR4AP11 |
NGK | LFR5AGP |
NGK | LFR5AP11 |
NGK | PLFR5A |
NGK | PLFR5A11 |
NISSAN | 22101-AX015 |
NISSAN | 22401-8H315 |
NISSAN | 22401-AX015 |
NISSAN | 22401-AX075 |
NISSAN | 22401-BC01B |
NISSAN | 22401-BC05A |
PEUGEOT | 5962 7E |
PEUGEOT | 5962 8A |
RENAULT | 7700113267 |
RENAULT | 7700500192 |
RENAULT | 82.00.034.236 |
RENAULT | 8200034236 |
RENAULT | 96 36 415 880 |
RENAULT | 9636415880 |
Dowiedz się więcej:
Platynowe świece zapłonowe. Co je wyróżnia i jakich autach szczególnie warto ich używać?
Jak rozpoznać zużyte świece zapłonowe? Jakie objawy mogą wywoływać?
Nowa seria świec zapłonowych Iridium Long Life od Denso. W jakich autach mogą być montowane?
Świece zapłonowe Beru. Niemiecka solidność dbająca o Twój samochód i nie tylko
Świece zapłonowe Denso. Wybierz świece dostosowane do własnych potrzeb
Świece zapłonowe Bosch. Jak wygląda oferta świec zapłonowych od firmy, która jako pierwsza wprowadziła je na rynek?
Świece zapłonowe Kamoka Extreme. Co powinniście wiedzieć przed dokonaniem tego wyboru?
Opinie o Świeca zapłonowa OE175/T10 CHAMPION
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Polecam każdemu, w przyszłości pewnie się zdecyduje na ten produkt jeszcze raz.
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Świeca zapłonowa OE175/T10
Świece zapłonowe
Świecie zapłonowe to podstawowe i jedne z najważniejszych elementów benzynowego silnika samochodowego, wbrew ich niewielkim rozmiarom. Uszkodzone świecie to sytuacja równoznaczna z brakiem możliwości uruchomienia jednostki napędowej. Umożliwiają one bowiem rozruch silnika spalinowego, a także kontrolują zużycie benzyny.
Praca świec zapłonowych odbywa się w naprawdę ekstremalnych warunkach, gdzie temperatura sięga nawet 1000 st. Celsjusza. Świece to element eksploatacyjny, który z czasem wymaga wymiany. Z reguły to około 30 tys. kilometrów, ale szczegółowych informacji najlepiej szukać w instrukcji obsługi samochodu.
Do typowych objawów zużycia świec zapłonowych należy zaliczyć pogorszone osiągi jednostki napędowej. Ponadto da się zauważyć ogólne osłabienie silnika oraz problemy z odpaleniem jednostki napędowej i ogólne kłopoty z zapłonem. Awarii bardzo często towarzyszy także wzrost spalania benzyny, co będzie akurat stosunkowo łatwe do spostrzeżenia. Zużyte świece zapłonowe bardzo często objawiają się także mocno falującymi obrotami jednostki napędowej, co najłatwiej zauważyć, kiedy auto pracuje na stosunkowo wolnych obrotach.
Żywotność świec zapłonowych zależy przede wszystkim od wykorzystanego do produkcji materiału, a dokładniej od surowców, których użyto do wykonania elektrod. Zwykłe świece zapłonowe wystarczą na ok. 30–40 tys. kilometrów przebiegu. Wyższej jakości świece – np. świece irydowe lub platynowe, będą w stanie wytrzymać przebiegi rzędu nawet 100 tys. kilometrów.
Koszt wymiany świec zapłonowych nie należy do wysokich. Za same świece przyjdzie kierowcy zapłacić zaledwie kilkadziesiąt złotych za sztukę. Warsztat również nie inkasuje dużych kwot na wymianie świec zapłonowych a więc tym bardziej nie należy odwlekać wymiany w czasie i bagatelizować awarii świec.
CHAMPION
Champion to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Aktualnie marka należy do koncernu motoryzacyjnego Federal-Mogul Corporation. Części samochodowe Champion można najczęściej spotkać na niezależnym rynku części zamiennych, ale to także znane i popularne podzespoły w świecie sportów motoryzacyjnych (m.in. Formuła 1).
Początkowo części zamienne Champion były przeznaczone tylko dla amerykańskiego przemysłu motoryzacyjnego i dedykowane poszczególnym modelom samochodów produkcji amerykańskiej. Od 1922 roku firma zaczęła jednak wprowadzać wizerunek marki także na rynek europejski, a niedługo potem również azjatycki.
Firma dostarcza także oryginalne części samochodowe do takich marek samochodowych jak Audi, Alfa Romeo, Lamborghini, Ferrari, Maserati, Bugatti, Chrysler, Dodge, Fiat, Harley, Jeep, Jaguar, Land Rover, Mitsubishi, Renault, Nissan, Peugeot, Rover , Subaru, Suzuki, Volvo i kilku innych.
Firma Champion słynie przede wszystkim z szerokiej gamy świec zapłonowych. Aktualnie to ponad 150 numerów referencyjnych. Ponadto w ofercie znajdziemy wycieraczki samochodowe, filtry samochodowe: oleju, kabinowe, paliwa oraz powietrza, cewki zapłonowe oraz świece żarowe dla siników wysokoprężnych.
Podstawowymi zaletami części zamiennych Champion jest ekonomia, odporność na ekstremalne warunki, wysoka jakość wykonania oraz atrakcyjne ceny. Należy również zwrócić uwagę na ich długą żywotność.