Dodatkowe informacje o Sonda lambda ESL-AU-011 NTY
Parametry | |
Sonda lambda: | Sonda regulacyjna |
Liczba przewodów: | 4 |
Tryb pracy: | Elektryczny |
Sonda lambda: | Gwint uprzednio nasmarowany |
Numer seryjny: | ESL-AU-011 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
AUDI | 021 906 262 C |
AUDI | 058 906 265 B |
AUDI | 06A 906 262 AG |
AUDI | 06A 906 262 AK |
AUDI | 06A 906 262 P |
AUDI | 06A 906 262 Q |
AUDI | 06B 906 265 C |
AUDI | 06C 906 265 A |
AUDI | 06C 906 265 C |
AUDI | 06C906265 |
AUDI | 077 906 262 G |
AUDI | 07C 906 262 E |
AUDI | 07C 906 262 F |
AUDI | 1K0998262 |
BORGW BERU | 0 824 010 353 |
BORGW BERU | OPH068 |
BOSCH | 0 258 006 040 |
BOSCH | 0 258 006 112 |
BOSCH | 0 258 006 161 |
BOSCH | 0 258 006 162 |
BOSCH | 0 258 006 164 |
BOSCH | 0 258 006 219 |
BOSCH | 0 258 006 220 |
BOSCH | 0 258 006 222 |
BOSCH | 0 258 006 243 |
BOSCH | 0 258 006 244 |
BOSCH | 0 258 006 245 |
BOSCH | 0 258 006 246 |
BOSCH | 0 258 006 248 |
BOSCH | 0 258 006 261 |
BOSCH | 0 258 006 262 |
BOSCH | 0 258 006 308 |
BOSCH | 0 258 006 361 |
BOSCH | 0 258 006 362 |
BOSCH | 0 258 006 364 |
BOSCH | 0 258 006 370 |
BOSCH | 0 258 006 395 |
BOSCH | 0 258 006 397 |
BOSCH | 0 258 006 443 |
BOSCH | 0 258 006 445 |
BOSCH | 0 258 006 466 |
BOSCH | 0 258 006 526 |
BOSCH | 0 258 006 583 |
BOSCH | 0 258 006 585 |
BOSCH | 0 258 006 609 |
BOSCH | 0 258 006 610 |
BOSCH | 0 258 006 978 |
BOSCH | 0 258 006 979 |
BOSCH | 0 258 986 615 |
DELPHI | ES20166 |
DELPHI | ES20166-12B1 |
DELPHI | ES20169 |
DELPHI | ES2016911B1 |
DELPHI | ES2017811B1 |
DELPHI | ES20338-12B1 |
DELPHI | ES20340-12B1 |
DELPHI | ES20343-12B1 |
DENSO | DOX0150 |
DENSO | DOX2008 |
DENSO | DOX2012 |
DENSO | DOX2018 |
DENSO | DOX2023 |
DENSO | DOX2027 |
DENSO | DOX2038 |
DENSO | DOX2047 |
ESEN SKV | 09SKV038 |
ESEN SKV | 09SKV624 |
FORD | YM219 F472 CA |
FORD | YM219 F472 GA |
GAUSS | GO8416 |
GAUSS | GO8462 |
HELLA | 6PA 358 066-391 |
HELLA | 6PA 358 066-401 |
MTETHOMSON | 7876.40.120 |
MTETHOMSON | 7876.40.130 |
MTETHOMSON | 7877.40.095 |
MTETHOMSON | 7877.40.102 |
MTETHOMSON | 7877.40.111 |
MTETHOMSON | 7877.40.120 |
MTETHOMSON | 7877.40.158 |
MTETHOMSON | 7877.40.170 |
MTETHOMSON | 887640087 |
MTETHOMSON | 887640093 |
MTETHOMSON | 887640114 |
MTETHOMSON | 887640120 |
MTETHOMSON | 887640123 |
MTETHOMSON | 887640127 |
MTETHOMSON | 887640145 |
MTETHOMSON | 8877.40.175 |
MTETHOMSON | 887740000 |
MTETHOMSON | 887740092 |
MTETHOMSON | 887740098 |
MTETHOMSON | 887740111 |
MTETHOMSON | 887740117 |
MTETHOMSON | 887740140 |
MTETHOMSON | 887740170 |
MTETHOMSON | 894040080 |
MTETHOMSON | 894040145 |
NTK | 0375 |
NTK | 0390 |
NTK | 0391 |
NTK | 0394 |
NTK | 0399 |
NTK | 375 |
NTK | 390 |
NTK | 391 |
NTK | 394 |
NTK | 399 |
NTK | 7949 |
NTK | OZA659-EE1 |
NTK | OZA659-EE16 |
NTK | OZA659-EE17 |
NTK | OZA659-EE20 |
NTK | OZA659-EE25 |
SEAT | 006A906262P |
SEAT | 021 906 262 C |
SEAT | 030906262 |
SEAT | 06A 906 262 AG |
SEAT | 06A 906 262 P |
SEAT | 06A 906 262 Q |
SEAT | 1K0 998 262 |
SEAT | 30906262 |
SKODA | 06A 906 262 Q |
SKODA | 1K0 998 262 |
VDO | A2C59513234Z |
VDO | A2C59513235Z |
VDO | A2C59513314Z |
VDO | A2C59513315Z |
VDO | A2C59513316Z |
VDO | A2C59513338Z |
VDO | A2C59513347Z |
VW | 021 906 262 C |
VW | 023 906 262 |
VW | 030 906 262 |
VW | 030 906 262 A |
VW | 058 906 265 B |
VW | 058 906 265 C |
VW | 06A 906 262 AC |
VW | 06A 906 262 AG |
VW | 06A 906 262 AK |
VW | 06A 906 262 AL |
VW | 06A 906 262 B |
VW | 06A 906 262 BA |
VW | 06A 906 262 G |
VW | 06A 906 262 P |
VW | 06A 906 262 Q |
VW | 06A 906 265 M |
VW | 06B 906 265 C |
VW | 06C 906 265 |
VW | 06C 906 265 A |
VW | 06C 906 265 C |
VW | 06C 906 265 E |
VW | 077 906 262 B |
VW | 077 906 262 C |
VW | 077 906 262 G |
VW | 077 906 265 AD |
VW | 077 906 265 AE |
VW | 078 906 265 AA |
VW | 078 906 265 T |
VW | 07C 906 262 E |
VW | 07C 906 262 F |
VW | 1K0 998 262 |
VW | 23906262 |
VW | 30906262 |
Dowiedz się więcej:
Przegrzanie, uszkodzenie, kolorowe osady – wszystko to może doprowadzić do awarii sondy lambda
Uniwersalne sondy lambda
Jakie są typy sond lambda?
Jak sprawdzić czy Sonda Lambda działa poprawnie?
Jak często należy wymieniać sondy lambda?
Gdzie znajduje się sonda lambda?
Jaki powinien być skład mieszanki paliwowej?
Opinie o Sonda lambda ESL-AU-011 NTY
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Sonda lambda ESL-AU-011
Sonda lambda
Sonda lambda to czujnik jakości spalin, który dostarcza szczegółowych informacji do układu sterowania silnikiem, czyli do tak zwanego systemu ECU, który montuje się w każdym nowym samochodzie. Warunki pracy tego elementu trzeba uznać za dosyć ciężkie – gorące spaliny, położenie narażone na kontakt z błotem i wodą, przyczyniające się procesów korozyjnych.
Sonda lambda to element, który psuje się jak każdy inny podzespół w samochodzie. Określenie żywotności sondy jest trudne. Zależy to od wielu czynników – m.in. od jakości paliwa oraz czystości silnika spalinowego. Sonda lambda jest podatna na spaliny, dlatego im brudniejsze spaliny, tym do szybszego jej zużycia dochodzi. Z reguły przyjmuje się, że element ten wytrzymuje przebieg w przedziale 50 – 100 tys. kilometrów.
Przy usterce sondy lambda z reguły zapala się kontrolka na desce rozdzielczej. To znak, ze trzeba wybrać się do mechanika, który sprawdzi przy pomocy komputera, na czym polega awaria. Trzeba mieć jednak na uwadze, że sonda lambda często psuje się w sposób nieco ukryty dla sterowników silnika i kontrolka wówczas się nie zapala. Objawem, który wtedy nastąpi będzie jednak znaczny wzrost zużycia paliwa i spadek mocy silnika.
Sondę lambda zaleca się wymienić w wyspecjalizowanym warsztacie. Samodzielna wymiana jest możliwa, ale wymaga dużej wiedzy motoryzacyjnej i konkretnych narzędzi. Zakupu Sondy lambda można z kolei dokonać na własną rękę. Podczas zakupu warto porzucić chęć oszczędności i kupić zamiennik od jednej ze znanych i cenionych w branży firm.
NTY
NTY to rozwijająca się japońska marka części samochodowych. Firma działa na rynku stosunkowo krótko, jednak zdążyła już zyskać spore grono odbiorców, głównie za sprawą niespotykanie niskich cen. Części NTY to produkty ekonomiczne, stanowiące dobry wybór dla każdego, kto szuka oszczędności.
Oferta NTY jest bardzo bogata. Obecnie lista pozycji w katalogu dobija już do 40 000. Części samochodowe NTY to elementy w zasadzie z wszystkich kategorii. Klient znajdzie tutaj liczne łożyska i piasty. To części NTY cieszące się zdecydowanie najlepszymi opiniami. Ponadto dostępne są hamulce NTY, w tym pełne zestawy, jak i pojedyncze części. Producent oferuje również liczne części zawieszenia, układu kierowniczego czy elektroniki samochodowej. Obszerną kategorię stanowią również cewki i świece zapłonowe. Auto części NTY to podzespoły przede wszystkim do aut produkcji azjatyckiej, jednak w asortymencie są dostępne również elementy do samochodów europejskich, a nawet amerykańskich.
Części NTY to elementy średniej jakości. Niemniej podzespoły działają względnie efektywnie i długotrwale, biorąc pod uwagę niską cenę produktów. Największe atuty producenta to właśnie niski koszt części oraz ich ogromny wybór. Nie mogąc znaleźć jakieś części samochodowej, warto zaglądnąć do katalogu NTY.
Cechy Cześci
Sonda lambda regulacyjna - Sonda regulacyjna odpowiada za dostarczenie do komputera sterującego pracą silnika informacji o składzie mieszanki i wymusza ich ewentualną korektę. Sonda ta montowana jest zawsze przed katalizatorem.