Dodatkowe informacje o Przewody zapłonowe - zestaw S11.P JANMOR
Parametry | |
Materiał: | Silikon |
Wymiary radiatora: | SILICON |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 7 |
Cewka zapłonowa: | Rodzaj połączenia DIN |
Rozdzielacz zapłonu / Palec rozdzielacza: | Rodzaj połączenia DIN |
Przewód zapłonowy: | Rodzaj połączenia SAE |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
BBT | ZK1921 |
BORGW BERU | ZEF765 |
BORGW BERU | ZEF812 |
BOSCH | 0 986 356 719 |
BREMI | 3A00/157 |
BREMI | 3A00/158 |
CHAMPION | LS-113/190 |
DELCOREMY | DRL15 |
DELCOREMY | DRL399 |
EFI AUTOMO | 4003 |
EFI AUTOMO | 4005 |
EFI AUTOMO | 4014 |
FACET | 4.9375 |
HBELPARTS | 51278195 |
HBELPARTS | 51278324 |
KAGER | 64-0413 |
KAGER | 64-0481 |
MAG | 941275020838 |
MAG | MSK838 |
NGK | RC-MX401 |
QUINTON HA | XC565 |
SKODA | 115093593 |
TESLA | T368S |
Dowiedz się więcej:
Jakie przewody zapłonowe wybrać?
Czy w dieslu są przewody zapłonowe?
Przewody zapłonowe w pigułce
WSZYSTKIE ŚWIECE I PRZEWODY ZAPŁONOWE 8% TANIEJ!
Odbierz 10% rabatu na części układu zapłonowego!
Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części
Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?
Opinie o Przewody zapłonowe - zestaw S11.P JANMOR
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Przewody zapłonowe - zestaw S11.P
Przewody zapłonowe
Przewody zapłonowe odpowiadają za przekazywanie prądu z cewki zapłonowej bezpośrednio na świece. To typowy element eksploatacyjny samochodu, niestety dosyć podatny na różnego rodzaju awarie.
Największa trwałość cechuje oryginalne przewody zapłonowe, wykorzystane podczas pierwszego montażu fabrycznego w samochodzie. Takie przewody wytrzymują przebiegi nawet do 200 tys. kilometrów, oczywiście pod warunkiem, że nie dojdzie do ich uszkodzenia mechanicznego lub termicznego.
Producenci zamiennych przewodów zapłonowych zalecają, by wymieniać je mniej więcej co 40 – 60 tys. km przebiegu. Proces eksploatacji samochodu sprawia bowiem, że dochodzi do utleniania styków przewodów. Powoduje to znaczny wzrost oporności i może tym samym doprowadzić do uszkodzenia cewki zapłonowej. Ponadto eksploatacji ulega także izolacja przewodów, która zmaga się z wysokimi temperaturami, zabrudzeniami oraz oparami paliwa.
Do typowych objawów zużytych lub uszkodzonych przewodów zapłonowych należy zaliczyć m.in. nierówną pracę silnika, falowanie obrotów oraz przygasanie silnika na biegu jałowym. Niekiedy da się także zauważyć delikatnie szarpanie podczas jazdy. Odwlekanie wymiany przewodów zapłonowych jest bardzo niebezpieczne i może doprowadzić nawet do wypadania zapłonów lub uszkodzenia katalizatora.
Przewodów zapłonowych oczywiście się nie naprawia. W razie ich awarii lub uszkodzenia należy kupić nowy komplet przewodów i po prostu je wymienić. Wymianę zaleca się przeprowadzić w profesjonalnym warsztacie samochodowym, by nie doszło do np. uszkodzenia podzespołów będących w pobliżu. Ponadto nie zapominajcie, że wraz z przewodami zaleca się także wymianę świec zapłonowych.
JANMOR
Historia marki Janmor sięga 1987 roku. Firma specjalizowała się wstępnie w produkcji wysokonapięciowych przewodów zapłonowych, a także dostarczała cewki zapłonowe i moduły dla wiodących europejskich producentów samochodów. Aktualnie części Janmor to podzespoły dostępne i znane na całym świecie.
Janmor jest jednym z największych producentów części do systemu zapłonowego w Europie. Ponad 50% auto części firmy jest eksportowanych. Pod marką Janmor produkuje się zarówno oryginalne części do niektórych polskich samochodów, jak i części zamienne do większości samochodów popularnych marek europejskich.
Przewody zapłonowe Janmor to wysokiej jakości części samochodowe, uznawane za jedne z najlepszych na rynku. Oferta dedykowana jest zarówno do samochodów z silnikiem benzynowym, jak i do pojazdów z silnikiem wysokoprężnym. Przewody zostały wyprodukowane z najlepszych materiałów, odpornych na agresywne środki chemiczne oraz skrajne temperatury (od -50 ° C do + 250 ° C).
Ponadto w katalogu marki Janmor znajduje się aktualnie ponad 600 rodzajów cewek zapłonowych wykonanych z najlepszych jakościowo materiałów. Podzespoły te trafiają na oryginalne wyposażenie do wielu grup motoryzacyjnych, a także na niezależny rynek części zamiennych.