Przewody zapłonowe - zestaw JANMOR FAU17

Przewody zapłonowe - zestaw JANMOR  FAU17
Przewody zapłonowe - zestaw JANMOR FAU17
Powiększ
JANMOR

Producent: JANMOR

Kod produktu: FAU17

Jednostka: szt

Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)

Wymiary radiatora: KEVLAR

Średnica zewnętrzna [mm]: 7

Rozdzielacz zapłonu / Palec rozdzielacza: Rodzaj połączenia DIN

Przewód zapłonowy: Rodzaj połączenia SAE

Długość 1 [mm]: 420

Długość 2 [mm]: 480

Długość 3 [mm]: 620

Długość 4 [mm]: 720

EAN: 5902925007049

26,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Przewody zapłonowe - zestaw FAU17 JANMOR

  • Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
  • Wymiary radiatora:  KEVLAR
  • Średnica zewnętrzna [mm]:  7
  • Rozdzielacz zapłonu / Palec rozdzielacza:  Rodzaj połączenia DIN
  • Przewód zapłonowy:  Rodzaj połączenia SAE
  • Długość 1 [mm]:  420
  • Długość 2 [mm]:  480
  • Długość 3 [mm]:  620
  • Długość 4 [mm]:  720
Część znajduje się w kategorii: Przewody zapłonowe
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BBT ZK1322
BBT ZK1367
BBT ZK1377
BERU ZEF1066
BERU ZEF785
BERU ZEF787
BOSCH 0 986 356 754
BREMI 300/241
BREMI 300/311
BREMI 600/217
BREMI 600/361
CHAMPION LS-09/190
CHAMPION LS-77/190
CHAMPION LS-81/190
CHAMPION LS-99/190
DELCOREMY DRL01
DELCOREMY DRL03
DELCOREMY DRL09
DELCOREMY DRL451
DELCOREMY DRL689
EFI Automo 4158
EFI Automo 7268
EFI Automo 7269
EFI Automo 8112
FACET 4.8616
FACET 4.9451
FAE 85280
FAE 85625
FIAT 46749624
FIAT 55202897
FIAT 55203737
FIAT 75 981 55
FIAT 76 339 60
FIAT 7735340
FIAT 7776810
HBELPARTS 51278161
KAGER 64-0067
KAGER 64-0151
KAGER 64-0200
KAGER 64-0431
KAGER 64-0442
KAGER 64-0445
LANCIA 7776810
MAG 941095100582
MAG 941095700609
MAG 941095720610
MAG 941095780616
MAG 941318111161
MAG MSK1161
MAG MSK582
MAG MSK609
MAG MSK610
MAG MSK616
NGK RC-FT601
NGK RC-LC1205
QUINTON HA XC815
TESLA T178B
TESLA T722B
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (4)

Opinie o Przewody zapłonowe - zestaw FAU17 JANMOR

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2018-02-14
4/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
4/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
4/5
kable ok, trochę za długie fajki i pokrywa domyka się na wcisk (volvo 850 2,5l 170KM), a tak ogólnie to wyglądają ok, silnik działa czyściej niż na oryginalnych z 94 roku, zobaczymy tylko jak długo pociągną (mam nadzieje na kolejne 20 lat)
opinie puchar
2015-01-22
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Jak najbardziej polecam.
opinie puchar
2013-07-03
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Szczerze polecam ten najwyższej klasy produkcik od fimry JANMOR pisuje się doskonale.
opinie puchar
2013-04-17
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
jestem bardzo zadowolony z tego zakupu polecam

Przewody zapłonowe - zestaw FAU17

Przewody zapłonowe

Przewody zapłonowe odpowiadają za przekazywanie prądu z cewki zapłonowej bezpośrednio na świece. To typowy element eksploatacyjny samochodu, niestety dosyć podatny na różnego rodzaju awarie.

Największa trwałość cechuje oryginalne przewody zapłonowe, wykorzystane podczas pierwszego montażu fabrycznego w samochodzie. Takie przewody wytrzymują przebiegi nawet do 200 tys. kilometrów, oczywiście pod warunkiem, że nie dojdzie do ich uszkodzenia mechanicznego lub termicznego.

Producenci zamiennych przewodów zapłonowych zalecają, by wymieniać je mniej więcej co 40 – 60 tys. km przebiegu. Proces eksploatacji samochodu sprawia bowiem, że dochodzi do utleniania styków przewodów. Powoduje to znaczny wzrost oporności i może tym samym doprowadzić do uszkodzenia cewki zapłonowej. Ponadto eksploatacji ulega także izolacja przewodów, która zmaga się z wysokimi temperaturami, zabrudzeniami oraz oparami paliwa.

Do typowych objawów zużytych lub uszkodzonych przewodów zapłonowych należy zaliczyć m.in. nierówną pracę silnika, falowanie obrotów oraz przygasanie silnika na biegu jałowym. Niekiedy da się także zauważyć delikatnie szarpanie podczas jazdy. Odwlekanie wymiany przewodów zapłonowych jest bardzo niebezpieczne i może doprowadzić nawet do wypadania zapłonów lub uszkodzenia katalizatora.

Przewodów zapłonowych oczywiście się nie naprawia. W razie ich awarii lub uszkodzenia należy kupić nowy komplet przewodów i po prostu je wymienić. Wymianę zaleca się przeprowadzić w profesjonalnym warsztacie samochodowym, by nie doszło do np. uszkodzenia podzespołów będących w pobliżu. Ponadto nie zapominajcie, że wraz z przewodami zaleca się także wymianę świec zapłonowych.

JANMOR

Historia marki Janmor sięga 1987 roku. Firma specjalizowała się wstępnie w produkcji wysokonapięciowych przewodów zapłonowych, a także dostarczała cewki zapłonowe i moduły dla wiodących europejskich producentów samochodów. Aktualnie części Janmor to podzespoły dostępne i znane na całym świecie.

Janmor jest jednym z największych producentów części do systemu zapłonowego w Europie. Ponad 50% auto części firmy jest eksportowanych. Pod marką Janmor produkuje się zarówno oryginalne części do niektórych polskich samochodów, jak i części zamienne do większości samochodów popularnych marek europejskich.

Przewody zapłonowe Janmor to wysokiej jakości części samochodowe, uznawane za jedne z najlepszych na rynku. Oferta dedykowana jest zarówno do samochodów z silnikiem benzynowym, jak i do pojazdów z silnikiem wysokoprężnym. Przewody zostały wyprodukowane z najlepszych materiałów, odpornych na agresywne środki chemiczne oraz skrajne temperatury (od -50 ° C do + 250 ° C).

Ponadto w katalogu marki Janmor znajduje się aktualnie ponad 600 rodzajów cewek zapłonowych wykonanych z najlepszych jakościowo materiałów. Podzespoły te trafiają na oryginalne wyposażenie do wielu grup motoryzacyjnych, a także na niezależny rynek części zamiennych.

Obsługa klienta