Dodatkowe informacje o Przetwornik ciśnienia turbosprężarki 7.00868.02.0 PIERBURG
Parametry | |
Rodzaj zaworu: | Zawór magnetyczny |
Tryb pracy: | Elektryczno-pneumatyczny |
Napięcie [V]: | 12 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
AUDI | 1J0 906 627 B |
AUDI | 1K0 906 627 A |
AUDI | 1K0 906 627 G |
AUTEX | 959369 |
AUTLOG | AV6130 |
CSV ELECTR | CEV4752 |
CSV ELECTR | CEV4762 |
ERA | 555171 |
ERA | 555171A |
FEBI | 48643 |
FISPA | 83.752 |
HITACHI | 139340 |
HOFFER | 8029087 |
Herth+B Au | 70671909 |
IPD | 45-8364 |
LUCAS_ELEC | FDR282 |
MAG | 571822112081 |
MAXGEAR | 17-0101 |
MEATDORIA | 9087 |
METZGER | 0892212 |
METZGER | 0892592 |
MOTAQUIP | LVEV115 |
OSSCA | 32817 |
PIERBURG | 7.00868.00 |
PIERBURG | 7.00868.02 |
PIERBURG | 7.22903.02 |
PIERBURG | 7.22903.45 |
PIERBURG | 70086800 |
PIERBURG | 700868000 |
PIERBURG | 70086802 |
PIERBURG | 700868020 |
PIERBURG | 72290302 |
PIERBURG | 722903020 |
PIERBURG | 72290345 |
PIERBURG | 722903450 |
PORSC | 9A7 906 627 00 |
QUINTON HA | XELV1 |
S.I.D.A.T | 83.752 |
SEAT | 1J0 906 627 B |
SEAT | 1K0 906 627 A |
SEAT | 1K0 906 627 G |
SKODA | 1K0 906 627 A |
SKODA | 1K0 906 627 G |
SWAG | 30 94 8643 |
TOPRAN | 108 818 |
TRISCAN | 8813 29104 |
VEMO | V10-63-0158 |
VW | 1J0 906 627 B |
VW | 1K0 906 627 A |
VW | 1K0 906 627 G |
WE PARTS | 331240012 |
WILMINK | WG1013379 |
WILMINK | WG1025698 |
WILMINK | WG1494589 |
WILMINK | WG1795503 |
WILMINK | WG1822304 |
vika | 99061559101 |
Dowiedz się więcej:
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?
Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?
Objawy uszkodzenia turbiny w samochodzie. Jak je rozpoznać i nie dać się naciągnąć na niepotrzebne wydatki?
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja
Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?
Na czym polega działanie i za co odpowiada turbosprężarka?
Opinie o Przetwornik ciśnienia turbosprężarki 7.00868.02.0 PIERBURG
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Lubię wcisnąć mocniej gaz nie będę tego ukrywał. Dlatego dbam o jakość i efektywność takich podzespołów jak turbosprężarka, a gdy nie działają dobrze, , to szybko to zauważam i interweniuje, bo po protu nie mogę czerpać przyjemności z jazdy. Mimo że dbam o turbosprężarkę, to niestety ostatnio troszkę mnie zawiodła. Pojawił się jakieś świsty, których początkowo nie mogłem zidentyfikować. Wiem, że turbosprężarka jak się zaczyna zacinać to często podobny dźwięk wydaje, ael tak naprawdę to mogło oznaczać przecież cokolwiek. Zacząłem obserwować zachowanie pojazdu i po pewnym czasie było oczywiste w czym problem, bo wyraźnie coraz bardziej brakowało mocy w silniku. Całe szczęście okazało się, że nie muszę wymieniać całej turbosprężarki, wystarczy sam przetwornik. Kupiłęm przetwornik ciśnienia Pierburg i jest po problemie, mogę porządnie przyspieszyć bez problemu, oczywiście świstów też już nie ma.
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Przetwornik ciśnienia turbosprężarki 7.00868.02.0
Turbosprężarka
Turbosprężarka to element spotykany w wielu samochodach poruszających się po polskich drogach. Do niedawna była to typowa z części samochodowych silnika wysokoprężnego. Aktualnie turbosprężarki montuje się jednak także w silnikach benzynowych. To podzespół, który składa się w zasadzie z dwóch elementów - turbiny oraz sprężarki.
Podstawowa rola turbosprężarki sprowadza się do dostarczania większej ilości powietrza do komory spalania silnika spalinowego. Ma to na celu zwiększenie momentu obrotowego i tym samym mocy silnika samochodowego. Źródło zasilania tego podzespołu to gazy, które wydostają się z komory spalania do układu wydechowego.
Do typowych objawów zużycia lub usterki turbosprężarki należy zaliczyć przede wszystkim charakterystyczny odgłos (mocny świst), który powstaje podczas wkręcania się turbiny na wyższe obroty. Z reguły winny jest wirnik, który został uszkodzony. Narażone na zużycie i awarie będą także uszczelniacze, a wyraźnym objawem ich uszkodzenia będzie wyciek oleju z turbosprężarki. Stosunkowo częstym awariom ulegają także łożyska.
Innym typowym objawem awarii turbosprężarki jest wyczuwalny spadek mocy silnika. W końcu to element, który w dużym stopniu wpływa na osiągi jednostki napędowej. Za spadek mocy może odpowiadać jednak także wiele innych usterek dlatego należy udać się do warsztatu w celu diagnozy problemu.
Rozwiązanie problemu jest w zasadzie tylko jedno. Wymiana całego podzespołu z wykorzystaniem wysokiej jakości części zamiennych. Oczywiście tylko takie sprawdzone zamienniki znajdziecie w sklepie iParts.pl. Kupując tego typu fabrycznie nowy produkt, będziecie mieć gwarancję bezawaryjnej pracy na długi czas, a nie jak w przypadku regenerowanego produktu.
PIERBURG
Pierburg to hiszpańskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne, zajmujące się produkcją szerokiej gamy części samochodowych. Od początku istnienia firmy podstawę działalności stanowiła produkcja gaźników. Do dziś jest to ważny obszar działalności przedsiębiorstwa. W fabrykach firmy Pierburg powstają zarówno gaźniki przeznaczone do samochodów, jak i motocykli. Dzisiaj do flagowych produktów marki dołączyły również wszelkiego rodzaju zawory kontrolne oraz czujniki ograniczające emisję spalin. W ofercie znajduje się między innymi czujnik temperatury spalin. Ważną część asortymentu marki Pierburg stanowią części układu wydechowego, takie, jak: sonda lambda, rura wydechowa czy zawór egr – również zaliczany do elementów kontrolujących poziom emisji spalin.
Ponadto, oferta firmy Pierburg obejmuje również elementy niezbędne dla poprawnej pracy silnika oraz układu chłodzenia. W asortymencie pojawiają się kolektory ssące oraz pompy: oleju, wody i powietrza wtórnego. Producent oferuje również rozmaite przewody, w tym przewody paliwowe.
Pierburg to firma motoryzacyjna, która pod względem zasięgu działalności może się równać z największymi podmiotami działającymi w branży. Główna siedziba przedsiębiorstwa mieści się w Hiszpanii, jednak jej oddziały są rozlokowane na kilku kontynentach. Produkcja odbywa się głównie w Europie, jednak firma jest obecna również w Ameryce Południowej i Północnej, a także w Azji. Poza fabrykami firma Pierburg dysponuje również własnymi laboratoriami badawczymi, w których analizuje jakość produktów, nieustannie starając się wprowadzić ją na wyższy poziom.