Dodatkowe informacje o Przegub napędowy - kompletny VKJA8005 SKF
Parametry | |
Długość [mm]: | 32 |
Otwór o śr[mm]: | 10,5 |
Wewnętrzne uzębienie, różne strony, połączone do wału: | 28 |
Ilość otworów wiertniczych: | 6 |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 108 |
Średnica otworu [mm]: | 94 |
Rodzaj przegubu: | Przegub tarczowy |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
AUDI | 431 498 103 C |
AUDI | 431 498 103 CX |
CDX | 127 |
CDX | 6 |
CIFAM | 617-014 |
DA SILVA | J4051 |
DA SILVA | JR4051 |
EKG | 920273 |
EKG | 920643 |
EKG | 922805 |
EKG | 923521 |
EKG | 923845 |
GLO | 4051K |
GSP | 602003 |
GSP | 602004 |
GSP | 603001 |
LOEBRO | 302269 |
LOEBRO | 302282 |
LOEBRO | 302287 |
LOEBRO | 302289 |
LOEBRO | 302463 |
METELLI | 16-1014 |
MULTIP | 14-146042 |
QUINTON HA | QVJ562 |
RCAFRANCE | AV22 |
SPIDAN | 20273 |
SPIDAN | 20643 |
SPIDAN | 23521 |
SPIDAN | 23845 |
TRISCAN | 8540 29206 |
VW | 251 598 101 A |
VW | 431 407 311 G |
VW | 431 407 331 G |
VW | 431 498 103 C |
VW | 431 498 103 CX |
VW | 443 407 331 D |
VW | 443 498 103 A |
Opinie o Przegub napędowy - kompletny VKJA8005 SKF
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
SKF to marka, którą warto wybrać kupując części do swojego auta. Przegub napędowy pasuje idealnie. Cena nie najniższa, ale liczy sie jakość. Warto zainwestować w lepsze części i pojeździć dłużej. Polecam
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
W porządku, bardzo dobrze pracuje. Spełnia swoją rolę. Cieszę się, ze zdecydowałem się na akurat tego producenta, bo być może od innego przegub nie byłby taki dobry
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Super polecam z czystym sumieniem
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
porównaniu do poprzednich jest dużo lepiej wykonany,
widać że producent nie oszczędza na materiale, osłona gumowa a nie jakiś pękający plastik jak u innych producentów. W komplecie wszystko co być powinno cały komplet.
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Postawiłem na znanego producenta i nie żałuję swojego wyboru.Z reguły części renomowanych firm są droższe w zakupie ale bez porównania trwalsze w eksploatacji.Tak więc otrzymałem towar pełnowartościowy a transakcja przebiegła szybko i bezproblemowo.Zakupy w i Parts.pl mam zamiar kontynuować w przyszłości stąd na pulpicie swojego laptopa mam stały skrót do logowania w tej firmie.W pełni polecam zarówno ten produkt jak też inne oferowane w tym serwisie.
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Przegub napędowy - kompletny VKJA 8005
Przeguby napędowe
Przegub napędowy to element półosi napędowej samochodu. Rola tego podzespołu sprowadza się do umożliwienia ruchu układu zawieszenia samochodowego w górę i dół oraz skręcania kół. Przeguby napędowe nazywa się także często przegubami homokinetycznymi.
Przeguby poddaje się dużym przeciążeniom podczas jazdy samochodem. Niestety każda ich awaria lub uszkodzenie mechaniczne z reguły prowadzi do zatrzymania samochodu i uniemożliwienia dalszej jazdy. Najważniejszy aspekt eksploatacyjnych tych auto części to kontrola stanu osłon gumowych przegubów.
Bardzo istotne jest w przypadku tych podzespołów odpowiednie smarowanie. Przeguby zostały zamknięte w szczelnych osłonach, wypełnionych smarem. Jeżeli braknie odpowiedniego smarowania (np. na skutek wypłukania smaru przez wodę), to dojdzie do bardzo szybkiego zużycia eksploatacyjnego tych części. Ponadto należy mieć na uwadze, że przeguby to części samochodowe bardzo podatne na procesy korozyjne.
Przedostanie się wody do przegubu i wypłukanie smaru prowadzi do zatarcia powierzchni roboczych tego elementu, powstania zbyt dużych luzów oraz korozji. Typowe objawy uszkodzenia tej części to stukanie podczas skręcania. Najbardziej niebezpieczna sytuacja to ewentualne zerwanie całego przegubu.
Jeżeli dojdzie do zerwania przegubu kierowcy nie pozostanie nic innego jak wymienić go na nowy wraz z nową osłoną gumową, opaskami mocującymi oraz smarem.
SKF
Marka SKF dała się poznać na rynku motoryzacyjnym przede wszystkim z produkcji łożysk tocznych, opraw łożyskowych, a także elementów służących do łożyskowania. Aktualnie oferta marki obejmuje jednak szereg innych części zamiennych, dedykowanych wielu popularnym samochodom produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej.
Firma współpracuje wyłącznie z godnymi zaufania dostawcami, którzy uzyskali certyfikat ISO, zapewniając tym samym najwyższy poziom jakości i trwałość swoich części zamiennych. Wielu właścicieli samochodów uważa, że części samochodowe SKF to elementy równie wytrzymałe co oryginalne części dedykowane na pierwszy montaż.
Początkowo katalog części zamiennych SKF obejmował tylko łożyska. Cieszyły się one dużym popytem, dlatego stosunkowo szybko zdecydowano się na poszerzenie produkcji linii części SKF. W ofercie szwedzkiej marki pojawiło się wiele części dedykowanych poszczególnych systemom i układom w samochodzie (układ chłodzenia, elementy układu kierowniczego, części zawieszenia samochodowego oraz podzespoły silnika i skrzyni biegów).
SKF należy do grona światowych liderów w produkcji części zamiennych do samochodów. Wykorzystuje się je m.in. w seryjnej produkcji wielu renomowanych marek samochodowych – m.in. Volkswagen oraz Saab. Cechą charakterystyczną szwedzkiej marki jest wysoka jakość wykonania, niezawodność oraz długotrwała wytrzymałość.
Cechy Cześci
Przegub tarczowy - Przegub tarczowy wału, zwany jest także tarczą Hardygo. Stosowany jest do połączenia przekładni z wałem kardanowym. Tarcza zapewnia, że lekkie przesunięcia obu osi, czyli niewspółosiowość zostaje wyrównana i jednocześnie tłumione są szarpania spowodowane nagłym przyrostem momentu obrotowego.