Dodatkowe informacje o Łożysko mocowania amortyzatora 30933390 SWAG
Parametry | |
Grubość [mm]: | 28,5 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 73,0 |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 111,0 |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 85,0 |
Materiał: | Metal |
Materiał: | Tworzywo sztuczne |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia po obydwu stronach |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
3RG | 45760 |
4U Autopa | 72293VV |
AKRON-MALÒ | 23306 |
APEC | AKM1021 |
ASAM | 101457 |
ASHIKA | SMA0195 |
AUTLOG | FT2204 |
BBR | 001-10-16592 |
BBR | 001-10-21109 |
BENDIX | 047167B |
BENDIX | 047168B |
BGA | SM9603 |
BIRTH | 6456 |
BOGE | 88-385-L |
BORG BECK | BSM5205 |
BORG BECK | BSM5212 |
BSG | BSG 90-700-189 |
COMLINE | CTSM9046 |
CORAM | CA019 |
CPB | 502051 |
DELPHI | BSJ30016 |
DENCKERMAN | D600032 |
DYS | 73-25594 |
EUROREPAR | 1671541580 |
FAG | 713 0079 20 |
FAG | 815 0078 30 |
FAST | FT12401 |
FEBEST | VWB-TRT5F |
FEBI | 33390 |
FENOX | SMB24070 |
FIRST LINE | FSM5212 |
FORMPART | 29407074/S |
GH | GH-364705 |
GSP-BR | 519011 |
GSP | 519011 |
GSP | 532859 |
HBJAKOPART | J4420813 |
HUTCHINSON | 200069 |
IMPERGOM | 35162 |
IMPERGOM | 35163 |
IMPERGOM | 35163/2 |
JAPANPAR | SM0195 |
JAPKO | SMJ0195 |
JPG | 1142402000 |
JPG | 1142402300 |
KAMOKA | 209038 |
KAUTEK | VW-SM055 |
KAUTEK | VW-SM057KT |
KAVO PARTS | SSM-10116 |
KAWE | 8500 29918 |
KLAXCAR | 21628z |
KRAFT AUTO | 4090810 |
KYB | SM1715 |
LEMFO | 33946 01 |
LTM | M02012 |
LYNXAUTO | MA-5060LR |
MAGNUM T | A7W028MT |
MAGNUM T | A7W038MT |
MAPCO | 36959 |
MAXGEAR | 72-2196 |
MDR | MST-7195 |
MEHA AUTOM | MH40099S |
METZGER | 6490243 |
METZGER | 6490252 |
MEYLE | 100 641 0002 |
MEYLE | 100 641 0005 |
MEYLE | 100 641 1002/HD |
MONROE AU | MK346 |
MONROE AU | MK372 |
MONROE | L29918 |
MONROE | MK346 |
MONROE | MK372 |
MOTAQUIP | LVSM1028 |
MRLUN | PM-A077 |
MRLUN | PM-A182 |
MTR | 12130305 |
MTR | 12130307 |
MTR | 12191650 |
NAPA | NKM1021 |
NK | 664704 |
NTY | AD-VW-001 |
OCAP | 8400215 |
OCAP | 8435532 |
OPENPARTS | SMK3018.00 |
OPTIMAL | F8-7494 |
OPTIMAL | F8-7575 |
OSSCA | 33788 |
PATRON | PSE4437 |
QUINTON HA | EMA6134 |
QUINTON HA | QAM164 |
RAPRO | R54540/K |
RIDEX | 1180S0240 |
RUV | 825409S |
RUV | 865403 |
SACHS | 801 454 |
SASIC | 2656134 |
SATO tech | KS31012 |
SIDEM | 863418 |
SIDEM | 863419 KIT |
SNR | KB657.15 |
SNR | M254.08 |
SPIDAN CHA | 413378 |
SPIDAN CHA | 413379 |
STELLOX | 26-17130-SX |
Stark | SKSS-0670241 |
TALOSA | 63-10942 |
TEDGUM | 00725348 |
TOPRAN | 114 886 |
TORQUE | SB1105 |
TRICLO | 782312 |
TRISCAN | 8500 29918 |
TTC | 07.31.225 |
Technika | KSU6826 |
UCEL | 61138B |
UCEL | 61143 |
UNIGOM | 392880C |
VAICO | V10-3006 |
VEMA | 440121 |
VEMA | VE6456 |
VW | 7E0 412 249 |
WILMINK | WG1994941 |
WILMINK | WG2252045 |
WTI automo | A151004 |
YTT | Y11342A |
YTT | Y11348 |
ZEKKERT | GM-8017 |
ZPY | 7E0 412 249 |
vika | 44120025301 |
vika | 44120070101 |
vika | 44120813201 |
Dowiedz się więcej:
Jak rozpoznać objawy zużycia łożyska amortyzatora? Czym skutkuje jazda z uszkodzonym łożyskiem?
Najczęstsze objawy uszkodzenia poduszki amortyzatora. Jak je rozpoznać?
Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?
Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora
Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?
Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?
Opinie o Łożysko mocowania amortyzatora 30933390 SWAG
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Łożysko mocowania amortyzatora 30 93 3390
Mocowanie amortyzatora
Mocowanie amortyzatora samochodowego to element układu zawieszenia, który podobnie jak pozostałe części eksploatacyjne pojazdu zużywa się wraz z postępującym przebiegiem auta. Jeżeli z okolic zawieszenia do kabiny docierają zgrzyty, to problem może dotyczyć właśnie mocowania amortyzatora. Wówczas konieczna jest jego wymiana.
Wraz z upływem czasu i kolejnych przejechanych kilometrów następuje naturalne zużycie tulei gumowych, które wykorzystuje się w mocowaniu amortyzatora. Prędzej czy później luz staje się na tyle duży, że dochodzi do coraz gorszej pracy tego elementu i tym samym do kabiny kierowcy docierają coraz większe stuki.
Typowy objaw usterki mocowania amortyzatora to właśnie stosunkowo delikatne strzelanie gumy spowodowane trwałym uszkodzeniem łożysk w mocowaniu amortyzatora. Strzelanie gumy będzie objawiać się przede wszystkim podczas kręcenia kierownicą. Można to w łatwy sposób sprawdzić stojąc samochodem w miejscu. Awaria często objawia się ponadto podczas wymiany amortyzatorów samochodowych.
Awarii mocowania amortyzatora nie należy bagatelizować i odwlekać wymiany w czasie. Niestety stosunkowo delikatne stuki z okolic zawieszenia mogą bowiem okazać się bardzo kosztowne, jeżeli będziemy zbyt długo zwlekać z wymianą. Mocowania powinny być zawsze wymieniane parami na jednej osi. Ponadto nie zapominajmy, że wymiana kompletnego mocowania jest niezbędna przy każdej wymianie amortyzatora, niezależnie od stanu mocowania. Niestety tylko taki zabieg gwarantuje kierowcy optymalny poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy samochodem.
SWAG
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.
Cechy Cześci
PVC / Tworzywo sztuczne - Części wytwarzane z tworzywa sztucznego, polichlorku winylu czyli PVC, to przeważnie elementy karoserii takie jak zderzaki czy progi samochodu ale i nie tylko. Plastyczny materiał, który za sprawą temperatury łatwo się modeluje, a później pozostaje w nadanej mu formie. Gładki materiał, który jest odporny na warunki atmosferyczne i mechaniczne mniejszego stopnia.