Dodatkowe informacje o Filtr oleju 712-OF-PCS-MS MASTER-SPORT
Parametry | |
Rodzaj filtra: | Wkład filtra |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 76 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: | 71 |
Wysokość [mm]: | 79 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: | 62 |
Wymiar gwintu: | 3/4-16 UNF |
Ciężar netto [kg]: | 0,3 |
Ciężar brutto [kg]: | 0,32 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
A.L.FILTER | AL-28 |
A.L.FILTER | AL-64 |
ACDELCO | SD |
ACDELCO | X 15 |
ACDELCO | X 20 |
ACDELCO | X 4130 E |
ALCOFILTER | SP-828 |
ALCOFILTER | SP-835 |
ALCOFILTER | SP-942 |
ARMAFILT | O-76/84.0 |
ASAS | SP 421 |
BEDFO | 788 4256 |
BEDFO | 796 5051 |
BEDFO | 797 3235 |
BEDFO | 797 3429 |
BEDFO | 798 4256 |
BLUEPRINT | ADG 02104 |
BOSCH | 0 451 102 001 |
BOSCH | 0 451 102 056 |
BOSCH | 0 451 102 901 |
BOSCH | 0 451 103 021 |
BOSCH | 0 451 103 026 |
BOSCH | 0 451 103 049 |
BOSCH | 0 451 103 127 |
BOSCH | 0 451 103 127-30N |
BOSCH | 0 451 103 312 |
BOSCH | 0 451 103 901 |
BOSCH | 0 986 AF1 025 |
BOSCH | 1 451 103 127 |
BOSCH | 9 450 732 010 |
BOSCH | P2056 |
BOSCH | P3901 |
CAREL | 41.367.000 |
CHAMP | LS 60 |
CHAMP | SD 3 |
CHAMPION | C 103 |
CHAMPION | C 103/606 |
CHAMPION | COF102103S |
CITRO | MLS 000-155 |
CLAAS | 00 0656 834 0 |
CLAAS | 0656 834 0 |
CLEANF | DO 215 |
COMLINE | EOF022 |
COOPE | AZL 027 |
COOPE | Z 25 |
COOPE | Z 35 |
COOPE | Z 519 |
COOPERSFIA | FP4531 |
COOPERSFIA | FT4531 |
COOPERSFIA | FT4531A |
COOPERSFIA | FT4531CS |
CROSLAND F | 306 |
CROSLAND F | 573 |
CROSLAND F | 576 |
DELPHI | FX0004 |
DENCKERMAN | A210034 |
DEUTZ FAHR | 116 3420 |
DEUTZ FAHR | A 0,4 H 4123 |
DEUTZAG | 116 3420 |
DEUTZAG | A 0,4 H 4123 |
DIGOEMA | DGM/O 712 |
DONALDSON | P551251 |
DONIT | 43.10.66 |
EATON | 4400 022 66 |
ELOFIC | EXL-124 |
FILFILTER | ZP 3268 |
FILFILTER | ZP 507 |
FILFILTER | ZP 507 B |
FILMAR | SO8135 |
FILTRON | OP 551 |
FILTRON | OP 629 |
FLEETGUARD | LF3310 |
FLEETGUARD | LF4014 |
FLEETGUARD | LF42500 |
FOMOCO | 14-62805 |
FOMOCO | 15-55370 |
FOMOCO | 631M 6714 AA |
FOMOCO | 741M 6714 BA |
FOMOCO | A690 X 6A692RA |
FOMOCO | A700 X 6714 AA |
FOMOCO | A760 X 6714 KA |
FORD | 1457 512 |
FORD | 1462 805 |
FORD | 1498 014 |
FORD | 1536 304 |
FORD | 1553 370 |
FORD | 1555 370 |
FORD | 1559 937 |
FORD | 5002 530 |
FORD | 5003 329 |
FORD | 5003 331 |
FORD | 5003 930 |
FORD | 5003 968 |
FORD | 5004 926 |
FORD | 5011 780 |
FORD | 5011 782 |
FORD | 5013 143 |
FORD | 5013 319 |
FORD | 6041 176 |
FORD | A 700 X 6714 AA |
FORD | A 760 X 6714 KA |
FRAD | 22.39.01/110 |
FRAM | PH966 |
FRAM | PH966B |
FRAM | PH966B1 |
FRAM | PH966B1/1 |
GIF | GL 255 |
GIF | GL 288 |
GM | 6438162 |
GM | 7965051 |
GM | 7984256 |
GM | 90027778 |
GM | 93156299 |
GM | 93156958 |
HAKO | 90168154 |
HEN | H90W |
HEN | H90W01 |
HOFFER | 7605015 |
HOFFER | 7605015/8 |
INNOC | 38.18.6376 |
KAGER | 10-0137 |
KNECHT | AW 40 |
KNECHT | AW 52 |
KNECHT | AW 52 C 10 |
KNECHT | FO 318 |
KNECHT | FO 318 C 10 |
KNECHT | OC 21 |
KOLBENSCHM | 099-OS |
KOLBENSCHM | 50 013 099 |
KOLBENSCHM | 50 013 099/10 |
KRAMER | 000 363 43 30 |
KRAMER | 000 363 43 34 |
KRAMER | 100 000 0555 |
KRAMER | 3634334 |
LAUTR | ELH 4071 |
LAUTR | ELH 4089 |
LAUTR | ELHA 4071 |
LAUTR | ELM 4089 |
LEYLA | 12 G 2400 |
LEYLA | 13 H 9090 |
LEYLA | 13 H 9104 |
LEYLA | BHA 4952 |
LUBERFINER | LFP 966 |
LUBERFINER | PH 2821 |
LUBERFINER | SD 3 |
LUCAS_ELEC | 3711 |
LUCAS_ELEC | 5578 |
LUCAS_ELEC | 6447 |
MAG | 71758709 |
MANITOU | 105 508 |
MANITOU | G 5 003 968 |
MANN | W712 |
MAPCO | 61028 |
MEATDORIA | 15015 |
MEATDORIA | 15015/8 |
MEYLE | 614 065 0005 |
MFILTER | MH 312 |
MISFAT | Z103 |
MONARK | 30 738 026 |
MOTAQUIP | VFL 101 |
MOTRIO | 86 710 02 045 |
MULLER FIL | FO54 |
Motorcraft | EFL 027 |
Motorcraft | EFL 027 D |
Motorcraft | EFL 027 S |
Motorcraft | EFL 036 |
Motorcraft | EFL 046 |
Motorcraft | EFL 089 |
Motorcraft | EFL 089 D |
Motorcraft | EFL 089 S |
OPEL | 09281199 |
OPEL | 2866477/VP |
OPEL | 650352 |
OPEL | 650364 |
OPEL | 650365 |
OPEL | 650370 |
OPEL | 650371 |
OPEL | 650373 |
OPEL | 650400 |
OPEL | 90027778 |
OPEL | VOF136 |
P.B.R. | BC-1044 |
P.B.R. | BC-1112 |
P.B.R. | BC-1346 |
PEUGEOT | 1109 C5 |
PURFLU | LS155 |
PURFLU | LS205 |
PUROLATOR | L 17020 |
PUROLATOR | PC 20 |
PUROLATOR | PC 20 o.F. |
PUROLATOR | PC 21 |
PUROLATOR | PER 28 |
PZL | PP-47 |
RENAULT | 77 01 415 069 |
ROVER | 12G2400EVA |
RYCO | Z82 |
SCT | SM 109 |
SOFIMA | S 4500 R |
STEYR | 508.10.70.030 |
TECNECO FI | OL 28 |
TECNECO FI | OL 54 |
TECNOCAR | R54 |
TEHO | 4006 |
TEHO | OK 6 |
TJFIL | FB 2099 |
TJFIL | FB 5312 |
UFI | 23.103.00 |
UNI | GFE 117 |
UNI | GFE 139 |
UNI | GFE 148 |
UNI | GFE 166 |
UNI | GFE 191 |
UNICO F. | LI 779 |
VAICO | 40-0080 |
VAICO | V40-0080 |
VALEO | 586068 |
VAUXH | 650364 |
VAUXH | 650365 |
VAUXH | 6696776 |
VAUXH | 7884256 |
VAUXH | 7965051 |
VAUXH | 7973235 |
VAUXH | 7973429 |
VAUXH | 7984256 |
VAUXH | 90027778 |
VAUXH | 93156299 |
VAUXH | VOF136 |
VTE | 94 AP |
WIXFILTERS | WL7098 |
Dowiedz się więcej:
Filtry oleju typu Spin-On. Dlaczego wciąż są tak popularne i w jaki sposób należy określać ich jakość?
Jak wymienić filtr oleju?
Wyprzedaż olejów silnikowych, rabaty na filtry!
Przegrodowe, energetyczne oraz złożone filtry oleju silnikowego. Czym są, jak działają i w jaki sposób różnią się od pozostałych
Jak działa filtr oleju?
Jak często wymieniać filtr oleju?
Filtry w aucie: kiedy i jak je wymieniać?
Opinie o Filtr oleju 712-OF-PCS-MS MASTER-SPORT
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Co tu dużo mówić, kupiłem ze względu na cenę. Do mojego starszego samochodu nie potrzebuję filtrów za miliony, dlatego wybrałem ten oraz inne filtry: kabinowy, powietrza i paliwowy. W tym sklepie dość tanio można różne części dostać. Na pewno tu wrócę
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Filtr oleju 712-OF-PCS-MS
Filtr oleju
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
MASTER-SPORT
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.
Cechy Cześci
Wkład filtra - Najczęściej spotykany rodzaj filtra, szczególnie wśród filtrów powietrza lub kabinowych. Jego budowa to tak naprawdę, samo wnętrze filtrujące, bez obudowy metalowej czy plastikowej, którą najczęściej jest jakiś element samochodu. Łatwa wymiana sprawia, że zdecydowana większość osób powinna szybko sobie z nią poradzić.