Dodatkowe informacje o Drążek kierowniczy poprzeczny JRA447 TRW
Parametry | |
Układ kierowniczy: | Drążek pośredni do dźwigni drążka kierowniczego poprzecznego |
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: | Z dodatkami |
Wymiar gwintu: | M12x1,5 |
Długość [mm]: | 342 |
Przestrzegaj danych technicznych |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
BENDIX | 041580B |
BORG BECK | BDL6071 |
BORG BECK | BDL6419 |
FEBI | 02289 |
FEBI | 2289 |
FIRST LINE | FDL6071 |
LEMFO | 10276 |
LEMFO | 10276 01 |
LEMFO | 10276 02 |
LEMFO | 10279 01 |
LEMFO | 10279 02 |
LEMFO | 10280 02 |
MEYLE | 116 030 3238 |
MGA | DB7033 |
MONROE | L2991 |
MOOG | VO-ES-1835 |
MOOG | VO-ES-2027 |
NK | 5004720 |
OCAP | 0500235 |
OPTIMAL | G4-585 |
PEX | 1205012 |
QUINTON HA | QDL2612S |
RUV | 915494 |
SIDEM | 64136A |
SWAG | 30720002 |
TRISCAN | 8500 2991 |
VW | 281 415 801 |
VW | 281 415 801 D |
Dowiedz się więcej:
Diagnostyka i wymiana drążka kierowniczego w samochodzie. Na co zwracać uwagę?
-10% na układ kierowniczy i zawieszenia!
System kontroli trakcji – ASR
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy
Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?
Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?
Opinie o Drążek kierowniczy poprzeczny JRA447 TRW
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Drążek kierowniczy poprzeczny JRA447
Drążki kierownicze poprzeczne
Drążek kierowniczy to element samochodowego układu kierowniczego, którego podstawowa rola sprowadza się do połączenia przekładni kierowniczej ze zwrotnicą układu zawieszenia oraz przekazywania ruchu przekładni na zwrotnicę. W skrócie to podzespół, który odpowiada za prawidłowe prowadzenie przednich kół pojazdu.
Zużycie drążka kierowniczego podyktowane jest przede wszystkim rodzajem zastosowanych części oraz stylem jazdy. Niezależnie od tego, kiedy dojdzie do zużycia, trzeba mieć na uwadze, że wyeksploatowanie tej części samochodowej ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy samochodem. Dlatego z wymianą nie należy zwlekać.
Drążek kierowniczy wyposażony został w tak zwany przegub, który jest elastycznym połączeniem, umożliwiającym ruch zawieszenia samochodu w górę i w dół, odpowiednio względem nieruchomo zamocowanej przekładni kierowniczej. Przy okazji wymiany tej części samochodowej zaleca się także wymianę współpracującej z nim końcówki drążka kierowniczego.
Drążek kierowniczy osłonięty jest gumową osłoną. Należy upewnić się, czy nie jest ona uszkodzona lub zużyta i w razie potrzeby wymienić ją razem z drążkiem i końcówką. Należy pamiętać, że drążki wymieniamy zawsze parami, gdyż żywotność tych elementów układu kierowniczego jest zbliżona.
Po dokonaniu wymiany drążka nie zapomnijcie, że konieczne będzie także sprawdzenie i regulacja zbieżności kół.
TRW
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.