Dodatkowe informacje o Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) V20-72-0451-1 VEMO
Parametry | |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Długość [mm]: | 890 |
Ciężar [kg]: | 0,066 |
Dynamika hamowania/jazdy: | Dla pojazdów z ABS |
Napięcie znamionowe: | 12 |
Lokalizacja w aucie: | Tylna Oś, po obydwu stronach |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | Z przewodem |
Wysokość [mm]: | 41 |
Kolor: | Niebieski |
Długość kabli: | 860 |
Rodzaj czujnika: | Czujnik Hall'a |
Rodzaj czujnika: | Aktywny czujnik |
Ilość biegunów: | 2 |
Ilość połączeń: | 2 |
Szerokość opakowania [cm]: | 4,9 |
Szerokość opakowania [cm]: | 2,8 |
Wysokość opakowania [cm]: | 1,675 |
Wysokość opakowania [cm]: | 9,2 |
Głębokość opakowania [cm]: | 89 |
Głębokość opakowania [cm]: | 9 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
A.B.S. | 30040 |
ATE | 24.0710-2009.1 |
AUTEX | 901101 |
BBR | 003-40-09984 |
BBT | WSS901 |
BH SERVICE | 6PU 009 106-231 |
BH SERVICE | 6PU 012 039-061 |
BMW | 0 025 724 |
BMW | 1 165 535 |
BMW | 25724 |
BMW | 34 52 0 025 724 |
BMW | 34 52 1 165 535 |
BMW | 34 52 6 756 376 |
BMW | 6 756 376 |
BOSCH | 0 986 594 509 |
BREMI | 50207 |
BUGIAD | 73019 |
BUGIAD | BA71016 |
DELPHI | SS20008 |
DIEDERICHS | 1122318 |
EFI AUTOMO | 302045 |
ERA | 560014 |
ERA | 560014A |
FAE | 78046 |
FEBI | 23809 |
FLENNOR | FSE51493 |
FTE | BZ3024S |
HBELPARTS | 70660111 |
HELLA | 6PU 009 106-231 |
HELLA | 6PU 012 039-061 |
HITACHI AU | 131503 |
HITACHI | 131503 |
HOFFER | 8290005 |
INTERMOTOR | 60272 |
IPD | 40-0096 |
JPG | 1497100700 |
JPG | 8834526756376 |
MAPCO | 86655 |
MAXGEAR | 20-0009 |
MEATDORIA | 90005 |
METZGER | 0900004 |
METZGER | ABS-BMW003 |
MEYLE | 314 899 0027 |
MS | 986594509-PCS-MS |
NK | 291507 |
OPTIMAL | 06-S007 |
PEX | 410.041 |
SIDAT | 84.504 |
ST-TEMPLIN | 01.02.34.109568 |
SWAG | 20 92 3809 |
TEXTAR | 45002500 |
TEXTAR | 45002580 |
TOPRAN | 500 984 |
TRISCAN | 8180 11204 |
TRW | GBS1302 |
TTC | 08.35.153 |
URO PARTS | 34526756376 |
VDO | S107117001Z |
VEMO | 20-72-0451 |
Dowiedz się więcej:
ABS - krótki rys historyczny
ABS – co to znaczy?
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa
ESP - Electronic Stability Program
Czym jest brake fading? W jaki sposób zjawisko to może zagrozić nam wszystkim?
Jak wymienić szczęki oraz bębny hamulcowe i czy można to zrobić samemu?
Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
Opinie o Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) V20-72-0451-1 VEMO
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) V20-72-0451-1
Regulacja dynamiki jazdy
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
VEMO
Vemo to marka należąca do korporacji Vierol AG, która jest producentem części samochodowych o globalnym zasięgu. Części samochodowe Vemo to przede wszystkim elementy układu recyrkulacji spalin. Zarówno kolektory wydechowe Vemo, jak i sondy lambda od tego producenta, uchodzą za jedne z najtrwalszych, co w przypadku elementów tego układu jest szczególnie istotne.
Poza wymienionymi auto częściami, wśród produktów marki Vemo znajdują się również m.in. elementy układu klimatyzacji. Skraplacze, jak również sprężarki klimatyzacji Vemo to produkty bardzo wydajne, które przed trafieniem do sprzedaży przechodzą szereg testów jakościowych. Ponadto, pod marką Vemo, Vierol AG sprzedaje również części układu zapłonowego. W ofercie znajdują się przede wszystkim cewki i świece zapłonowe. Coraz istotniejszą linię produktową stanowią także akumulatory Vemo. Poza wymienioną wcześniej sondą lambda, w ofercie marki Vemo znajdują się również różne inne czujniki montowane w nowoczesnych pojazdach. Producent oferuje również wyjątkowo efektywne zestawy naprawcze w ramach kategorii Vemo Expert Kits+.
Vemo to marka części samochodowych przeznaczonych głównie na rynek wtórny. Niemniej jednak niektóre autoczęści Vemo trafiają również do producentów samochodów, którzy wykorzystują je podczas pierwszego montażu. Części samochodowe Vemo to elementy przeznaczone do samochodów wielu różnych marek. Przede wszystkim jednak pasują one do niemieckich pojazdów, takich jak Mercedesy, Volkswageny czy Audi. Marka Vemo powstała w 1998 roku, natomiast jej właściciel – Vierol AG – działa na rynku od niespełna 40 lat.