Dodatkowe informacje o Cewka zapłonowa 20125 BREMI
Parametry | |
Cewka zapłonowa: | Rodzaj połączenia SAE |
Napięcie [V]: | 12 |
Cewka zapłonowa: | Wtykowa cewka zapłonowa |
Numer artykułu zalecanego dodatku: | 20113/40 |
Ilość biegunów: | 4 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
ABAKUS | 122-01-020 |
AIRTEX | 5C1470 |
ASHUKI | PAL15-0012 |
AUDI | 06C 905 115 A |
AUDI | 06C 905 115 B |
AUDI | 06C 905 115 D |
AUDI | 06C 905 115 E |
AUDI | 06C 905 115 F |
AUDI | 06C 905 115 G |
AUDI | 06C 905 115 H |
AUDI | 06C 905 115 J |
AUDI | 06C 905 115 K |
AUDI | 06C 905 115 L |
AUDI | 06C 905 115 M |
AUTOMEGA | 150028610 |
AUTOTEAM | L530072 |
AUTOTEAM | L530072A2 |
BBT | IC03121 |
BECKARNLEY | 178-8338 |
BOGAP | 8511309000 |
BOGAP | A1511125 |
BORGW BERU | 0 040 102 051 |
BORGW BERU | ZSE051 |
BOSCH | 0 986 221 053 |
BRECAV | 114.014 |
BRECAV | 114.014E |
BRECAV | 844.014 |
BRECAV | 844.014E |
BRECAV | A44.014 |
BRECAV | A44.014E |
BRECAV | CBR114.014 |
BRECAV | CBR114.014E |
CAMBIARE | VE520190 |
CHAMPION | BAEA051E |
DELPHI | GN10206 |
DELPHI | GN10206-12B1 |
DELPHI | GN10444 |
DELPHI | GN10444-12B1 |
DENCKERMAN | E100076 |
DENSO | 6739301 |
DIPASPORT | BBA021MRLN |
EFI AUTOMO | 155110 |
ELTA AUTOM | EE5055 |
ELTA AUTOM | XIG5042 |
ENGITECH | ENT960036 |
EPS | 1.970.436 |
ERA | 880267 |
ESEN SKV | 03SKV266 |
EUROCABLE | DC-1174 |
FACET | 9.6329 |
FACET | 9.6336 |
FAE | 80446 |
FEBEST | 17640-002 |
FEBI | 29859 |
FISPA | 85.30072 |
FISPA | 85.30072A2 |
FUELPARTS | CU1209 |
GAUSS | GC4415 |
GEBE | 9 4506 1 |
HART | 564 544 |
HBELPARTS | 19050048 |
HELLA | 5DA 749 475-721 |
HITACHI AU | 133834 |
HITACHI AU | 2503834 |
HITACHI AU | IGC3834 |
HOFFER | 8010497 |
HOFFER | 8010497E |
INTER | 12792 |
INTERMOTOR | 12792 |
INTERMOTOR | IIS110 |
INTERMOTOR | UF483 |
INTERMOTOR | UF483T |
JANMOR | JM5012 |
JANMOR | JM5252 |
JAPKO | BO-0917JM |
KAGER | 60-0118 |
KAMOKA | 7120078 |
KRAFT AUTO | 9040013 |
KRAFTVOLL | 05020109 |
KW | 470 436 |
LEMARK | CP294 |
LUCAS_ELEC | DMB914 |
MAG | 060717167012 |
MAG | 060810171010 |
MAG | BAE680AC |
MAG | BAEQ167 |
MANDO | MMI030016 |
MAPCO | 80894 |
MAXGEAR | 13-0108 |
MAXGEAR | 13-0169 |
MAXGEAR | MG-00210 |
MAXGEAR | MG-9032 |
MEATDORIA | 10497 |
MEATDORIA | 10497E |
MEC-DIESEL | E105115DP |
METZGER | 0880078 |
MOBILETRON | CE-93 |
MOTAQUIP | LVCL846 |
MOTORAD | 1IC167 |
NGK | 48040 |
NGK | U5013 |
NTY | ECZ-AU-001 |
NTY | ECZ-AU-012 |
OPENPARTS | IGN1007.00 |
OSSCA | 05940 |
PROTECH | IC1021 |
QUINTON HA | XIC8325 |
RIDEX | 689C0025 |
SIDAT | 85.30072 |
SIDAT | 85.30072A2 |
SOVEREIGN | SC075 |
SPECTRA PR | C591 |
SWAG | 30929859 |
Stark | SKCO-0070024 |
TESLA M. | CL034 |
TESLA | CL034 |
TOPRAN | 110 572 |
TRISCAN | 8860 29037 |
VALEO | 245720 |
VEMO | V10-70-0062 |
WAI | CUF075 |
WAI | SC075 |
WALKER P | 921-2087 |
WELLS | C1471 |
WILMINK | WG1012323 |
WILMINK | WG1054548 |
WILMINK | WG1439258 |
WILMINK | WG1487556 |
WILMINK | WG1498920 |
WILMINK | WG1903863 |
Dowiedz się więcej:
Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?
Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę
Odbierz 8% rabatu na części układu zapłonowego!
WSZYSTKIE ŚWIECE I PRZEWODY ZAPŁONOWE 8% TANIEJ!
Odbierz 10% rabatu na części układu zapłonowego!
Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części
Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?
Opinie o Cewka zapłonowa 20125 BREMI
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Cewka zapłonowa 20125
Cewka zapłonowa / zespół cewek
Cewka zapłonowa to podzespół układu zapłonowego silnika z zapłonem iskrowym, który stanowi jeden z jego najważniejszych elementów. Cewka jest źródłem prądu o wysokim napięciu i składa się z uzwojeń z drutu miedzianego przez które powstaje prąd o napięciu potrzebnym do zainicjowania iskry świecy zapłonowej i tym samym mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrze silnika.
To stosunkowo trwały element, który daje o sobie znać dopiero po przebiegach rzędu 100 – 150 tys. kilometrów. Typowe objawy uszkodzenia cewki zapłonowej to m.in. szarpanie podczas jazdy samochodem, które z czasem narasta i staje się coraz częstsze oraz widoczna utrata mocy jednostki napędowej. Ponadto mogą pojawić się problemy z uruchomieniem silnika, widoczna będzie nierówna praca na biegu jałowym a także bardzo silne wibracje silnika, wyczuwalne w kabinie samochodu.
Podstawowym czynnikiem, który ma wpływ na żywotność i ewentualną awarię cewki zapłonowej jest stan pozostałych podzespołów układu zapłonowego silnika samochodowego. Jeżeli jeden element układu jest niesprawny, pociąga za sobą kolejne usterki. Cewka zapłonowa zostaje mocno przeciążona, co w efekcie prowadzi do jej przedwczesnej usterki.
Awarii cewki zapłonowej nigdy nie powinno się ignorować i odwlekać wymiany w czasie. W przeciwnym razie dojdzie do sytuacji, w której po prostu niemożliwym będzie uruchomienie samochodu. Ponadto usterka cewki może także mieć destrukcyjny wpływ na katalizator, gdzie będzie trafiać niespalone paliwo.
Cewka zapłonowa to bardzo istotny element układu zapłonu, który jest dodatkowo bardzo wrażliwy m.in. na wilgoć. Dlatego bardzo ważnym jest, by podczas wymiany skorzystać ze sprawdzonych części zamiennych od renomowanych marek.
BREMI
Bremi to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku. Producent znany jest z wieloletniego doświadczenia w produkcji najlepszych części zamiennych do układu zapłonowego. Bremi to grupa ekspertów, którzy nieustannie dążą do doskonałości i podtrzymują rygorystyczne procesy produkcyjne. Te rzeczy to podstawa dla części samochodowych najwyższej jakości.
Jednym z powodów ogromnego sukcesu marki Bremi jest nieustanne zwracanie uwagi na potrzeby rynku motoryzacyjnego. To części samochodowe, które nie różnią się niczym od oryginalnych części stosowanych na montażu fabrycznym samochodów popularnych marek. Materiały wykorzystywane w produkcji podlegają selekcji i są testowane pod kątem podstawowych właściwości.
Ponadto przeprowadzany jest szereg testów końcowych w celu zapewnienia najwyższej jakości każdej z części Bremi przed zapakowaniem i przekazaniem do dystrybucji na rynek części zamiennych. Dzięki tym wszystkim szczegółowym procesom, każdy właściciel samochodu i kierownik floty otrzymuje najlepszy rodzaj części zamiennej.
Cechy Cześci
Pompa paliwa dwustopniowa - Pompa dwustopniowa wykorzystywana jest w samochodach z silnikiem benzynowym. Zawsze umiejscowiona jest w zbiorniku paliwa, a dzięki jej ciągłej pracy silnik cały czas zasilany jest stałym ciśnieniem paliwa. Nadmiar paliwa jaki zostaje wężem odpływowym przetransportowany z powrotem do zbiornika paliwa. Na rynku są dwa rodzaje pom dwustopniowych: wyporowe i przepływowe.