POBIERZ APLIKACJĘ NA ANDROID! POBIERAM
Do końca promocji pozostało:
0 0 0 0
0 0 0 0
3 3 3 3
6 6 6 6
2 2 2 2
8 8 8 8

Bęben hamulcowy A.B.S. 5127-S

Bęben hamulcowy A.B.S.  5127-S
Bęben hamulcowy A.B.S. 5127-S
Powiększ
A.B.S.

Producent: A.B.S.

Kod produktu: 5127-S

Jednostka: szt.

Średnica wewnętrzna bębna hamulcowego [mm]: 200

Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]: 37,5

Wysokość [mm]: 56

Felga - ilosć śrub: 4

Średnica piasty 1 [mm]: 57

Średnica zewnętrzna bębna hamulcowego [mm]: 228

Średnica otworu [mm]: 100

Ciężar [kg]: 3,02

Lokalizacja w aucie: z tyłu

EAN: 8717109084139

Stan: Fabrycznie nowy

80,00 Cena zawiera VAT
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 100 dni ? X
Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!
Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.
Więcej o zwrotach i wymianach
Gwarancja
2 lata gwarancji
Dostawa
Nawet 100 dni
na zwrot i wymianę
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Bęben hamulcowy 5127-S A.B.S.

Parametry
Średnica wewnętrzna bębna hamulcowego [mm]:  200
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]:  37,5
Wysokość [mm]:  56
Felga - ilosć śrub:  4
Średnica piasty 1 [mm]:  57
Średnica zewnętrzna bębna hamulcowego [mm]:  228
Średnica otworu [mm]:  100
Ciężar [kg]:  3,02
Widok karty produktu w PDF: Bęben hamulcowy (A.B.S. 5127-S)
Część znajduje się w kategorii: Bęben hamulcowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ABE C6X000ABE
APEC DRM 9126
ATE 24.0220-0011.2
ATE 480016
AUTOMEGA 120082810
AUTOMEGA 3105680058
BORG BECK BBR7042
BOSCH 0 986 477 021
BRADI 14.4718.10
BRAKE ENG DR960700
BRECO BT 4718
BREMBO 14.4718.10
BREMSI CR5137
BSG BSG 65-225-004
DELPHI BF 2151
DELPHI BF151
FEBI 08848
FERODO FDR329201
FTE BT130
HAVAM HP66219
HELLA 8DT 355 301-181
JAPANPAR TA-0403
JAPANPAR TA-0403C
JAPKO 560403
JAPKO 560403C
JPG 1263500600
JPG 1263500609
KAMOKA 104011
KAWE 7D0137
KRAFT AUTO 6061510
LPR 7D0137
LYNXAUTO BM-1137
MAPCO 35746
MAXGEAR 19-0825
MIN MBD013
MOTAQUIP VBD600
NATIONAL NDR016
NK 253605
OBTEC 825258394
OPEL 568053
OPEL 568058
OPTIMAL BT-0200
PAGID 62403
PEX 15.0165
PROTECHNIC PRT010
QUINTON HA BDR130
REMSA 7020.00
RHIAG PB 6403
ROADHOUS 7020.00
SEBRO 5127
SPIDAN 34575
STELLOX 6025-3605-SX
SWAG 40 90 8848
Stark SKBDM-0800002
TEXTAR 94007800
TEXTAR 94048500
TOPRAN 200 931
TRISCAN 8120 24202
TRW DB4021
VAUXH 90086194
VAUXH 90193915
VEMA 800827
WOKING B7020.00
ZIMMERMANN 430.1776.00
ZIMMERMANN 430.1776.20
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (2)

Opinie o Bęben hamulcowy 5127-S A.B.S.

Opinie nie są zweryfikowane ?
opinie puchar
2020-02-02
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5

Dobre jakości błędny do starych mazd, a teraz jeszcze bardzo ciężko dostać takie.

opinie puchar
2013-07-30
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Zdecydowałem się na ABSy ze względu na fajną cenę, trochę o nich poszperałem i poczytałem. Teraz już z doświadczenia wiem, że są fajne, solidne, dobrej jakości, wydają się trwałe.

Co sądzisz o produkcie: Bęben hamulcowy?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Bęben hamulcowy 5127-S

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy to coraz rzadziej stosowany rodzaj układu hamulcowego, który spotyka się przede wszystkim w przypadku niewielkich samochodów miejskich, nieco starszej już daty. Jedną z najważniejszych części hamulcowego układu bębnowego jest bęben hamulcowy.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. We wnętrzu bębna montuje się szczęki hamulcowe oraz poruszający nimi rozpieracz. Całość osadza się na osi tarczy nośnej. Hamowanie takiego układu powstaje na skutek dociskania szczęk hamulcowych do wewnętrznej powierzchni bębna hamulcowego.

Największym mankamentem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz ograniczone odprowadzanie nadmiaru ciepła, które wydziela się podczas intensywnego hamowania samochodem. Czynniki te spowodowały, że producenci zaczęli rezygnować ze stosowania bębnów hamulcowych na przedniej osi samochodu.

Bębny hamulcowe stosuje się już jedynie na tylnej osi samochodu. Ich wymiana nie należy do łatwych i powinna zawsze być przeprowadzana przez profesjonalny warsztat samochodowy. Wymieniając bębny hamulcowe należy także wymienić szczęki hamulcowe, a w wielu modelach samochodów również łożysko koła.

Trwałość bębnów hamulcowych zależy przede wszystkim od stylu jazdy samochodem. Niekiedy komplet bębnów wystarcza nawet na przejechanie około 120 – 150 tysięcy kilometrów. Zdarza się jednak także, że na skutek agresywnej jazdy samochodem, interwały te mogą ulec zmianie i bębny hamulcowe trzeba będzie wymienić nieco wcześniej.

A.B.S.

ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.

Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.

Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.

ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.

Obsługa klienta