Tłok silnika kompletny Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) (2003.09 - 2010.03) 1.5 dCi (EM16) kabriolet 103KM, 76kW (2007.01 - 2009.06)
Liczba produktów dla wybranego auta: 10
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Dane techniczne Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM16)
Marka:
Renault
Model(typ):
MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_)
Produkcja od:
2007.01
Produkcja do:
2009.06
Moc silnika [kW]:
76
Moc silnika [KM]:
103
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1461
Pojemność litry:
1.5
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
kabriolet
K9K 734
2007.01
2009.06