Panewki korbowodowe Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) (od 2001.07) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW (2001.07 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 61
Sortuj:
Widok:
z 3
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Jak wyglądają kolejne stopnie zużycia panewki głównej i korbowodowej?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD
Marka:
Mitsubishi
Model(typ):
PAJERO CLASSIC (V2_W)
Produkcja od:
2001.07
Moc silnika [kW]:
85
Moc silnika [KM]:
115
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2477
Pojemność litry:
2.5
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Silnik z zamkniętą komorą spalania
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Transmisja:
przekładnia mechaniczna 5-biegowa
Rodzaj pojazdu:
samochód terenowy zamknięty
4D56-T
2001.07