Panewki korbowodowe Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) (1977.05 - 1996.02) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW (1988.10 - 1996.02)
Liczba produktów dla wybranego auta: 26
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Jak wyglądają kolejne stopnie zużycia panewki głównej i korbowodowej?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8
Marka:
Mercedes-benz
Model(typ):
T1 Skrzynia (601, 611)
Produkcja od:
1988.10
Produkcja do:
1996.02
Moc silnika [kW]:
70
Moc silnika [KM]:
95
Pojemność oficjalna [ccm]:
2842
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2874
Pojemność litry:
2.8
Liczba cylindrów:
5
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Silnik z zamkniętą komorą spalania
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
Furgon
OM 602.940
1988.10
1996.02