Koło zamachowe Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) (2007.09 - 2014.10) 1.6 16V Kombi 140KM, 103kW (2007.09 - 2014.10)
Liczba produktów dla wybranego auta: 2
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Dane techniczne Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 1.6 16V
Marka:
Peugeot
Model(typ):
308 SW I (4E_, 4H_)
Produkcja od:
2007.09
Moc silnika [kW]:
103
Moc silnika [KM]:
140
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1598
Pojemność litry:
1.6
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
kombi
5FT (EP6DT)
2007.09