Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Kolektor ssący

Kolektor ssący ELRING ELRING
Kolektor ssący PIERBURG PIERBURG
Kolektor ssący VICTOR REINZ VICTOR REINZ
Kolektor ssący FEBI BILSTEIN FEBI BILSTEIN
Kolektor ssący TOPRAN TOPRAN
Kolektor ssący ESEN SKV ESEN SKV
Kolektor ssący AJUSA AJUSA
Kolektor ssący NTY NTY
Kolektor ssący ABAKUS ABAKUS
Kolektor ssący DR.MOTOR AUTOMOTIVE DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kolektor ssący FA1 FA1
Kolektor ssący MAXGEAR MAXGEAR
Kolektor ssący MEAT & DORIA MEAT & DORIA
Kolektor ssący HART HART
Kolektor ssący METZGER METZGER
Kolektor ssący VAICO VAICO
Kolektor ssący HELLA HELLA
Kolektor ssący MAGNETI MARELLI MAGNETI MARELLI
Kolektor ssący TRUCKTEC AUTOMOTIVE TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Kolektor ssący VIKA VIKA
Kolektor ssący ACKOJA ACKOJA
Kolektor ssący ASHIKA ASHIKA
Kolektor ssący AUTLOG AUTLOG
Kolektor ssący BGA BGA
Kolektor ssący BLUE PRINT BLUE PRINT
Kolektor ssący BORGWARNER (WAHLER) BORGWARNER (WAHLER)
Kolektor ssący BORSEHUNG BORSEHUNG
Kolektor ssący BOSCH BOSCH
Kolektor ssący BUGIAD BUGIAD
Kolektor ssący CONTINENTAL/VDO CONTINENTAL/VDO
Kolektor ssący DPA DPA
Kolektor ssący DT SPARE PARTS DT SPARE PARTS
Kolektor ssący ELWIS ROYAL ELWIS ROYAL
Kolektor ssący ENERGY ENERGY
Kolektor ssący ERA ERA
Kolektor ssący ET ENGINETEAM ET ENGINETEAM
Kolektor ssący FAE FAE
Kolektor ssący FAI AUTOPARTS FAI AUTOPARTS
Kolektor ssący FAST FAST
Kolektor ssący GLASER GLASER
Kolektor ssący GOETZE GOETZE
Kolektor ssący GT-BERGMANN AUTOMOTIVE GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Kolektor ssący HEPU HEPU
Kolektor ssący HERTH+BUSS ELPARTS HERTH+BUSS ELPARTS
Kolektor ssący HOFFER HOFFER
Kolektor ssący IPD IPD
Kolektor ssący JAPANPARTS JAPANPARTS
Kolektor ssący JAPKO JAPKO
Kolektor ssący JP GROUP JP GROUP
Kolektor ssący JPN JPN
Kolektor ssący LUCAS LUCAS
Kolektor ssący MAHLE MAHLE
Kolektor ssący MAPCO MAPCO
Kolektor ssący METALCAUCHO METALCAUCHO
Kolektor ssący MEYLE MEYLE
Kolektor ssący OEM OEM
Kolektor ssący OYODO OYODO
Kolektor ssący PAYEN PAYEN
Kolektor ssący QUINTON HAZELL QUINTON HAZELL
Kolektor ssący SIDAT SIDAT
Kolektor ssący STONE-JAPAN STONE-JAPAN
Kolektor ssący SWAG SWAG
Kolektor ssący THERMOTEC THERMOTEC
Kolektor ssący TRICLO TRICLO
Kolektor ssący TRISCAN TRISCAN
Kolektor ssący TRUCKLIGHT TRUCKLIGHT
Kolektor ssący VEMO VEMO

2968 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
802000512010
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
802000512010
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
764,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
802000532010
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
802000532010
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
801,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
802000535010
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
802000535010
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
804,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
802000526010
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
802000526010
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
824,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
802000505010
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
802000505010
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
840,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
802000504010
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
802000504010
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
853,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
802000503010
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
802000503010
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
896,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
802000529010
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
802000529010
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
917,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
802000521010
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
802000521010
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
918,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
802000507010
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
802000507010
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
921,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
802000528010
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
802000528010
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
932,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
802000523010
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
802000523010
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
1002,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DRM2816S
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM2816S
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
1120,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A70-0004
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A70-0004
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
1122,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
802000531010
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
802000531010
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
1128,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
802000501010
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
802000501010
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
1157,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
802000525010
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
802000525010
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
1234,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DRM21823
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM21823
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
1272,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A52-0669
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A52-0669
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
1548,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A70-0380
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A70-0380
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Do 100 dni na zwrot
1639,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A70-0957
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A70-0957
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Na dole
Sekcja:  Część dolna
Do 100 dni na zwrot
1695,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
802009515700
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
802009515700
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
1735,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
802000506010
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
802000506010
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
1806,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
802009149800
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
802009149800
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
1831,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 280 620 024
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 280 620 024
Przewód dolotowy:  Z rurą wlotową
Do 100 dni na zwrot
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 280 620 005
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 280 620 005
Przewód dolotowy:  Z rurą wlotową
Do 100 dni na zwrot
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 280 620 012
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 280 620 012
Przewód dolotowy:  Z rurą wlotową
Do 100 dni na zwrot
GLASER
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
X90429-01
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Producent części:
GLASER
Kod:
X90429-01
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
GLASER
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
X90548-01
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Producent części:
GLASER
Kod:
X90548-01
Materiał:  HNBR (uwodorniony Acryl-Nitril-Butadien-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
GLASER
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
X90809-01
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Producent części:
GLASER
Kod:
X90809-01
Materiał:  Stal
Grubość [mm]:  0,26
Do 100 dni na zwrot
Moduł rury wlotowej ESEN SKV 49SKV059
5.0
Dodano: 2024-03-27
Moduł rury wlotowej ESEN SKV 49SKV059
Polecam, za ulamek ceny oryginalu mamy dobry kolektor
Moduł rury wlotowej ESEN SKV 49SKV059
5.0
Dodano: 2024-03-27
Moduł rury wlotowej ESEN SKV 49SKV059
Polecam, ulamek ceny oryginalu a pasuje tak samo i dziala :)
Malek
Moduł rury wlotowej PIERBURG 7.01116.08.0
4.0
Dodano: 2021-01-11
Moduł rury wlotowej PIERBURG 7.01116.08.0
Dobrej jakości sprzęt od świetnego producenta. Łatwy w montażu. Dziękuję za pomoc przy zamówieniu i szybką wysyłkę.
Malek
Moduł rury wlotowej PIERBURG 7.01116.08.0
4.0
Dodano: 2021-01-11
Moduł rury wlotowej PIERBURG 7.01116.08.0
Dobrej jakości sprzęt od świetnego producenta. Łatwy w montażu. Dziękuję za pomoc przy zamówieniu i szybką wysyłkę.
Polecam
Element nastawczy kolektora dolotowego CONTINENTAL/VDO A2C59506263
5.0
Dodano: 2019-09-12
Element nastawczy kolektora dolotowego CONTINENTAL/VDO A2C59506263

Od dłuższego czasu coś mi się nie podobało w pracy silnika. Tak jakby lekko się dusił. Najpierw myślałem że mi się wydaje i po prostu to zbagatelizowałem, ale z czasem było coraz gorzej. Potem doszedł jakiś dziwny dźwęk, który trudno mi opisać i już wiedziałem, że coś trzeba zrobić. Okazało się niestety, że jest jakiś problem z kolektorem. Najpierw mechanik coś kręcił, ze może udało by się to naprawić ,ale on odradza, bo kolektor i cały osprzęt naokoło to są wrażliwe elementy i zbyt ważne, żeby mogły być choć odrobinę niesprawne. No to zgodziłem się ostatecznie na wymianę wszystkiego, co trzeba wymienić. Koszt niestety ogromny, ta cena w iparts, choć może się wydawać wysoka, to i tak jet okazyjna. No bo wymieniłem właśnie element nastawczy, tak zalecił mechanik i faktycznie objawy zniknęły. Na razie od wymiany minęło dopiero jakieś kilkanaście tygodni, więc jak długo wszystko będzie sprawne to nie wiem, no ale mam nadzieję, że długo. Tak wizualnie, ale też w profesjonalnej ocenie mechanika, element od VDO to część wysokiej jakości. Wydaje się, że na uszkodzenia mechaniczne będzie odporna, podobno warstwa antykorozyjna też jest solidna.

Webster
Moduł rury wlotowej VAICO V30-1404
5.0
Dodano: 2015-10-02
Moduł rury wlotowej VAICO V30-1404
polowa ceny tej samej częsci co w serwisie !!! Polecam !! Nowe !
xsiądz
Moduł rury wlotowej PIERBURG 7.00373.12.0
5.0
Dodano: 2015-01-08
Moduł rury wlotowej PIERBURG 7.00373.12.0
znakomita część!!
Borys
Moduł rury wlotowej PIERBURG 7.00373.12.0
3.0
Dodano: 2014-12-19
Moduł rury wlotowej PIERBURG 7.00373.12.0
Polecam ten kolektor
MAĆKO
Moduł rury wlotowej VAICO V30-1583
5.0
Dodano: 2014-11-16
Moduł rury wlotowej VAICO V30-1583
TEN KOLEKTOR DOLOTOWY SPISUJE SIE BARDZO DOBRZE. ROWNIERZ POLECAM.
Bartłomiej
Moduł rury wlotowej VAICO V30-1583
5.0
Dodano: 2014-11-14
Moduł rury wlotowej VAICO V30-1583
Polecam. Auto wreszcie odzyskało sprawność. Kupowałem wczęnsiej używki, ale to wydawanie pieniędzy w błoto.

Najczęściej zadawane pytania

Co ile należy czyścić kolektor ssący?

Głównym problemem kolektora ssącego jest zaleganie nagaru w jego ruchomych elementach, co może prowadzić do poważnej usterki zarówno samego kolektora, jak i jednostki napędowej. W konsekwencji może dojść do uszkodzeń pierścieni silnikowych, zarysowań cylindra oraz problemu z wypalaniem sadzy. Stąd też konieczne jest systematyczne czyszczenie kolektora dolotowego przed każdą wymianą oleju silnikowego. Układ dolotowym najlepiej jest czyścić co najmniej raz na 100 tys. km.

Skąd się bierze olej w kolektorze ssącym?

Najczęstszą przyczyną jest zużyta turbosprężarka, a w zasadzie jej wirnika, który przepuszcza olej. Jest to bardzo powszechne szczególnie w przypadku kilkuletnich silników wysokoprężnych. Problem można wyeliminować wymieniając turbosprężarkę (koszt ok. 5 000 zł) lub poddając ją regeneracji (1500 – 2000 zł). Olej w dolocie może się pojawiać również w wyniku źle działającej odmy. Po kilku latach eksploatacji znajdujący się w niej separator oleju przestaje prawidłowo działać, czego efektem jest przepuszczanie do przewodu dolotowego turbosprężarki powietrza wraz oparami oleju. Koszt zakupu nowej odmy, w zależności od modelu auta, może wynieść od 50 do nawet 900 zł. Powodem pojawienia się oleju w układzie dolotowym może być również zbyt duża ilość środka smarnego w jednostce napędowej.

Jakie korzyści daje modyfikacja kolektora ssącego?

Kolektor dolotowy, podobnie jak prawie wszystkie elementy silnika, można modyfikować. Jest on odpowiedzialny za dostarczanie świeżego powietrza w obszarze komory spalania. Odpowiednie dostrojenie kolektora ssącego pozwala zwiększyć jego przepływ, co przełoży się na wyższą moc silnika. Ulepszona w ten sposób mieszanka paliwowo-powietrzna osiąga wyższe poziomy spalania oraz temperatury, a także wyższe ciśnienia. Oprócz poprawy osiągów, modyfikacja kolektora dolotowego wpływa również często na nieco lepszy dźwięk samochodu.

Jakie są najczęstsze usterki kolektora ssącego?

Najczęstszym problemem są uszkodzone uszczelki pod kolektorem oraz wszelkie awarie wywołane zanieczyszczeniami osadzającymi się w kolektorze (nagar). Te zanieczyszczenia znajdujących się zazwyczaj w paliwie, które zawiera również niedopalone cząstki benzyny i oleju. Wraz z coraz większą ilością odkładającego się nagaru, kanały przepływu powietrza stają się coraz węższe, w wyniku czego kolektor dolotowy nie jest w stanie dostarczyć odpowiedniej ilości powietrza do komory spalania.

Ile kosztuje naprawa kolektora dolotowego?

Cena może być bardzo zróżnicowana i zależeć o wielu czynników. Jeżeli doszło do zatkania kolektora, wystarczy jego demontaż i regeneracja (koszt 400–1000 zł) lub wymiana na nowy (koszt do 3000 zł). Jeżeli jednak zanieczyszczenia przedostały się o wiele dalej, skutki mogą być poważne w postaci np. uszkodzonych tłoków, cylindrów czy katalizatora. Zazwyczaj taka awaria kończy się generalnym remontem jednostki napędowej lub jej wymianą. Nie trzeba chyba nikogo przekonywać, jak wysokie koszty się z tym wiążą.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze